برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن امضای آلبوم «یه مشت حرف» در «بوک لند» برگزار شد
حضور «یاس» در رونمایی آلبوم گروه «آویستا»
موسیقی ما - آلبوم «یه مشت حرف» نخستین آلبوم رسمی گروه «آویستا» با حضور دوستداران موسیقی، هنرمندان و برخی ستاره‌های موسیقی در فروشگاه کتاب «بوک لند» واقع در پالادیوم برگزار شد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، در ابتدای این مراسم که با استقبال دوستداران گروه جوان پسند «آویستا» همراه بود، «مهدی میرزا باقریان» که مدیریت اجرایی این آلبوم را بر عهده داشت، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در سالن، از گروه «آویستا» به عنوان گروهی خوش آتیه و بااستعداد یاد کرد که با گسترش جغرافیای فعالیت‌هایش به زودی اخبار بیشتری از آنها در بین دوستداران موسیقی عنوان خواهد شد.

در ادامه «دیبا فروزان» تهیه کننده و مدیر برنامه‌های گروه «آویستا» درباره آغاز فعالیت‌های این گروه و استقبال از آثار آنها در فضای مجازی توضیح داد: «استقبال از آویستا برای ما هم خوشایند و جالب بود و اتفاقی که برای موزیک‌ویدئوهای قانونی این گروه افتاد باعث شد برای ادامه فعالیت‌ها دلگرم شویم. این آلبوم آغازی رسمی برای فعالیت‌های آویستا در موسیقی است و به مرور بیشتر در باره این گروه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

در ادامه هر کدام از اعضای گروه آویستا، دقایقی با حاضرین صحبت کردند و از آرزوهای بزرگی سخن به میان آوردند که در فکرشان است و می‌خواهند خیلی زود به آنها برسند. آیدین گرجی، اشکان اشتری، نیما آرمانفر و آریا نیکوکار، گروه آویستا را تشکیل می‌دهند که در این برنامه  از تهیه کننده آلبوم به دلیل حمایت‌های فراوان تشکر کرده و اظهار امیدواری کردند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هر چه زودتر بتوانند کنسرتشان در تهران را برگزار شد.

اتفاق مهم مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم، حضور و حمایت «یاس» از گروه آویستا و آثارشان بود که باعث شلوغی بوک‌لند شد. این استقبال به حدی بود که این خواننده مجبور شد پس از دقایقی محل برگزاری برنامه را ترک کند. «کاوه آفاق» دیگر هنرمند سرشناسی بود که در این مراسم حضور پیدا کرد و ضمن گپ و گفت با اعضای «آویستا» برایشان آروزی موفقیت کرد. محمدرضا شیرخانلو، مائده طهماسبی، آراز و... از دیگر چهره‌های سرشناس حاضر در این برنامه بودند.

آلبوم «یه مشت حرف» با یازده قطعه به نام‌های «اون دیگه نیست، من عاشقم، یادگاری، وقت رفتن، وداع تلخ، منو از فردا نترسون، من نمی‌تونم، حرفای قلب من، کابوس، یه مشت حرف، اینم از آخر» روانه بازار موسیقی کشور شده که آهنگسازی و ترانه‌سرایی تمام قطعات آلبوم را اعضای گروه بر عهده داشته‌اند. افرادی چون امیرمیلاد نیکزاد، سعید انصار، هومن آزما و حامد شمس نیز در بخش تنظیم آثار آلبوم «یه مشت حرف» با آویستا همکاری کرده‌اند.

«آویستا بند» با انتشار موزیک ویدئوها و قطعاتی چون من عاشقم، وداع تلخ، یادگاری و تیزر خوش‌ساخت «یه مشت حرف» در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و برگزاری جشن امضای آلبوم «یه مشت حرف» نخستین مواجهه آنها با دوستدارانشان بود.

در ادامه عکس‌های «سارا جهان‌آرای» از این برنامه را ببینید. همچنین می‌توانید ویدئویی از این مراسم را در تماشاخانه مشاهده و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور «یاس» در رونمایی آلبوم گروه «آویستا» | موسیقی ما