برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری مراسم رونمایی این آلبوم در نشر چشمه؛
پرده پندار 28 خرداد منتشر می‌شود
موسیقی ما - اولین آلبوم مستقل امیر آرتا 28 خرداد ماه سال جاری همزمان با مراسم رونمایی از این آلبوم منتشر می شود. این آلبوم که پرده پندار نام دارد  ٢٨ خرداد سال جاری توسط نشر آوای ماندگار ماد منتشر و روانه بازار خواهد شد.

امیر آرتا درباره تجربه موسیقیی حاضر و زمینه های شکل گیری چنین بیانی می گوید: «با توجه آنکه در محضر مادری نقاش،  شاعر پیشه و هنرمند رشد کردم ، گرایش و علاقه ام به موسیقی عجیب نبود. در اوایل دهه هشتاد آهنگسازی را شروع کردم که دوری از پایتخت و نزدیک به هشت سال زندگی در جزایر جنوب کشور امکان و مجال  انتشار و شنیده شدن این قطعات را نداد. در واقع قطعات آلبوم پرده پندار عموما ساخته همان دوران است و با توجه به آنکه دو آلبوم دیگر در دست انتشار دارم ، فضا و حال و هوای این سه آلبوم با یکدیگر کاملا  متفاوت است
او همچنین درباره گرایشش به نوع خاصی از ترانه ها توضیح داد: «به شخصه شعر و ترانه ای را برای ساخت یک قطعه مناسب. میدانم که بدون هیچ سازی از خواندن آن لذت برده و بشود با آن ارتباط برقرار کرد. که خوشبختانه در این مورد منابع ناب و غنی در زبان و ادبیات فارسی کم نداریم

محمدرضا مقیمی نژاد مدیر برنامه های امیر آرتا با اعلام این خبر گفت: «این آلبوم با صدا و آهنگسازی امير آرتا در سبک پاپ و بر روی اشعار شاعرانی مانند رحیم معینی کرمانشاهی، بیژن ترقی، فروغ فرخزاد،  گلچین گیلانی و شهپر تواضعی ساخته شده است و البته دو قطعه از این مجموعه از ساخته های اساتید فقید حسن لشکری و رضا یاوری است.»

مقیمی نژاد در ادامه درباره تنظیم کنندگان این اثر موسیقایی توضیح داد: «تنظیم قطعات بر عهده استاد ناصر چشم آذر، مازیار شهسواری، آیدین نیکومرام، محمد عباسی، فرشاد عنایتی و امير آرتا است. اسامی قطعات به ترتیب آلبوم  بزن ای دل، غم مخور، سازش،  پرده پندار،  کودکی،  در دیار تو،  صبر،  دوست داشتن و تنهاترین است.

مراسم رونمايي آلبوم پرده پندار که چهرهای شناخته شده فرهنگی و هنری نیز در آن حضور خواهند داشت جمعه ٢٨ خرداد ماه ساعت ٢٠ الي ٢٢ در نشر چشمه واقع در شهرك غرب خیابان دادمان خیابان درختي تقاطع فخار مقدم و حافظي پاساژ آرن برگزار مي شود.

قطعه «سازش» از این آلبوم را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 11:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرده پندار 28 خرداد منتشر می‌شود | موسیقی ما