برنامه یاد بعضی نفرات
 
تهران روزهای پرنوایی را در انتظار دارد؛
از گروه شمس تا سه‌عود
موسیقی ما - طی هفته گذشته 6 مجوز اجرای صحنه‌ای در تهران  و 21 آلبوم صوتی صادر شد .از جمله گروه‌هایی که مجوز اجرای صحنه ای خود را دریافت کرده‌اند، می‌توان به گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت،‌ سه عود به آهنگسازی «شهرام غلامی»، گروه «شمس» به سرپرستی کیخسرو پورناظری، گروه موسیقی «برافشان» به سرپرستی هامان خلیلی و 6 اجرای صحنه‌‌ای برای تریوی شهرداد روحانی اشاره کرد.

کنسرتِ گروه «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج به مناسبت تکریم استاد احمد حلت در تاریخ 31 خرداد ماه در یک نوبت  (ساعت 21)  در تالار وحدت  برگزار خواهد شد. در ادامه این مراسم گروه ماکان اشگواری به سرپرستی امیر صارمی و خوانندگی ماکان اشگواری به اجرای برنامه خواهند پرداخت. گروه وزیری در این شب قطعاتی چون خاک وطن، چارداش، مارش ترک، باران، یک خانه پر زمستان و ... را اجرا خواهند کرد و گروه ماکان اشگواری قطعات فرشته ها ،  کنارم باش، نهنگ، گنجشک من پر زد و رفت  و... اجرا خواهند کرد .
 همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه «سه عود» به آهنگسازی و نوازندگی شهرام غلامی در محل سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران صادر شده است. این کنسرت سازی  در روزهای 28 و 29 تیرماه هرشب یک نوبت در ساعت 21 با بداهه نوازی عود آغاز می شود و در ادامه به اجرای قطعات طلوع، دریا، پاییز،فراق،مجنون، لالایی می‌پردازد و درپایان با بداهه نوازی خاتمه می‌یابد.
همچنین مجوزی برای گروه «شمس» به سرپرستی کیخسرو پورناظری در روزهای 30 و 31 تیرماه  در تالار وحدت صادر شده است. دراین کنسرت قطعاتی همچون مطرب مهتاب رو، راز ، افسانه تنبور، خانه سودا و... در ساعت 21 اجرا خواهد شد. بخشی از این کنسرت شامل بداهه نوازی و سه نوازی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری است. همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوزاجرای موسیقی اصیل ایرانی را برای گروه «برافشان»" صادر کرده است. اجرای این گروه به سرپرستی هامان خلیلی و خوانندگی غلامرضا رضایی در روزهای اول و دوم مرداد ماه در یک نوبت (ساعت 21 الی 23) در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. در این اجرا قطعات سازی و آوازی در آوازاصفهان و دستگاه چهارگاه  اجرا خواهد شد .
این در حالی است که مجوز 6 اجرا برای تریوی شهرداد روحانی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران  صادر شده است. این اجراها در تاریخ های12، 13و 14 مرداد ماه درساعت های 18 الی 20 و 21 الی 23 برگزار می شود.

گروه آهنگ اشتیاق به سرپرستی و خوانندگی علیرضا قربانی گروهی است که طی شب های اخیر به اجرا موسیقی پرداخته و در 19،18و20 تیرماه نیز در تالار وحدت قطعات پرده نشین، جام تهی، دوستت دارم، شب چراغ، ارغوان، دخت پری وار و... اجرا خواهد کرد.

علاوه بر آن مجوز 21 آلبوم صوتی طی هفته گذشته صادر شده است که شامل چهار آلبوم کلاسیک ایرانی، هفت آلبوم پاپ، یک آلبوم محلی، 6 آلبوم تلفیقی، دو آلبوم کلاسیک غربی و یک موسیقی فیلم است. از این میان، می توان به آلبوم بی‌کلام «دیورتیمنتو» به آهنگسازی احمد پژمان، آلبوم «مسافر» به آهنگسازی محمدرضا احمدیان و گویندگی زنده یاد خسرو شکیبایی، آلبوم «تکنوازی تنبور» با آهنگسازی و اجرای حیدر کاکی، آلبوم «عاشقم من» در دستگاه همایون به آهنگسازی حبیب سماعی، سماع حضور، جواد بدیع زاده، محمد باقر زینالی، رکن الدین مختاری و با خوانندگی محسن کرامتی، همچنین آلبوم از «از دیروز تا امروز» به آهنگسازی امین هنرمند شامل موسیقی متن فیلم های آشپزباشی، حسن، فرار بزرگ ، عباس ، رقص قاصدک هاو آلبوم "با من قدم بزن" با خوانندگی رضا صادقی و بابک مافی با آهنگسازی محسن خانی، حمید فریزند، انوشیروان تقوی و... اشاره کرد.

همچنین مجوز دو آلبوم تصویری نیز طی همین روزها با نام های «کنسرت گروه سرشار» به سرپرستی و خوانندگی محمد ذاکر حسین ، و «گروه موسیقی نو» به آهنگسازی مسعود شناسا صادر شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 13:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از گروه شمس تا سه‌عود | موسیقی ما