برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعیت برگزاری مراسم بزرگداشت حبیب در تهران
درخواست خانواده «حبیب محبیان» از مردم و دوستداران این خواننده
موسیقی‌ما - مجوز برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان در تهران ساعاتی پیش صادر شد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، بر اساس اعلام قبلی خانواده و بازماندگان حبیب محبیان، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت این خواننده 30 خرداد ساعت 10:30 الی 12 صبح در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد. صبح امروز نیز مجوزهای لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح صادر شد تا با قطعیت برگزاری این برنامه در تاریخ یاد شده، دوستداران این خواننده بتوانند در بزرگداشت هفتمین روز درگذشت «حبیب» یاد هنرمند محبوب‌شان را گرامی دارند.

حبیب محبیان که صبح روز جمعه 21 خرداد به دلیل عارضه قلبی چشم از جهان فرو بست و در مسجد قدس روستای نیاسته رامسر به خاک سپرده شد، در دوران حضورش در ایران به جز سومین جشن سالانه «موسیقی ما»، در هیچ برنامه رسمی موسیقی حضور پیدا نکرد. او در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» به عنوان مهمان روی صحنه حاضر شد و جوایز برخی برندگان را به احسان خواجه امیری، فریدون آسرایی و رضا یزدانی تقدیم کرد. فوت این هنرمند قدیمی در روزهای گذشته با موج ابراز همدردی چهره‌های موسیقی همراه بود. برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت این خواننده در تهران در حالی قرار است برگزار شود که هنوز هیچ کدام از مدیران هنری و موسیقی در کشور، درباره فوت این هنرمند واکنش یا اظهار نظری در رسانه‌ها نداشته‌اند.

خانواده و اطرافیان «حبیب محبیان» در درخواست‌ها و تماس‌هایی جداگانه از مردم هنردوست ایران خواسته‌اند که جهت ممانعت از هرگونه بی‌نظمی و شلوغی از تجمع در اطراف محل مربوطه خودداری نمایند.

میلاد لطیفی مسئولیت برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب را در تهران بر عهده دارد و از تدابیر خاص و ویژه برای پذیرایی و حضور مردم خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ظرفیت محل برگزاری مراسم، حضور در محوطه داخلی مسجد تنها با ارائه کارت دعوت رسمی که از سوی مسئولین برگزاری کننده صادر می شود، امکان پذیر است.

سایت «موسیقی ما» از صبح فردا این مراسم را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهد داد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 16:57

دیدگاه‌ها

شنبه 29 خرداد 1395 - 18:06

کارت دعوت باید یه همین مردم عادی بدن که حبیب رو تنها نزاشتن

شنبه 29 خرداد 1395 - 18:46

خدایش رحمت کند حبیب رو ، واقعا قدر هنرمند رو باید دونست ایشون با دل پاک تو سرزمینش به خاک سپرده شد. ولی متاسفانه جامعه هنری ( موسیقی ) قدر هنرمندانش رو بعد فوتشون میدونه ، جای تاسف هستش که اگر از بزرگان موسیقی در مراسم ایشون شرکت نکنن ، باید هر چه میتوانند ابرومندانه برگزار کنن این مجلس رو ، حبیب مرد تنهای شب خیلی دوست داشت تو ایران برای دوستداران موسیقی و طرفداراش بخونه ولی دست بر قضا عجل مهلت نداد ، البته باید بگیم بزرگانی که در اون بالا بالاها تشریف دارن بهش مجوز ندادن ، ولی خوش به سعادتش که توی ایران درگذشت ، به نوبه خودم مجدد عرض تسلیت دارم برای خانواده محبیان + جامعه هنری ( موسیقی ) خدا حافظ حبیب محبیان

شنبه 29 خرداد 1395 - 23:11

پنج شنبه ظهر به همراه خانواده از تهران رفتیم سرخاکش. واقعا تلخ و دردناک بود محل دفن این مرد بزرگ موسیقی ایران. من اول فکر می کردم که اون تو کتالم دفن شده ( الانم بسیاری از سایت ها به غلط زدن مسجد قدس رامسر فقط سایت موسیقی ما ادرس درست داده) امیدوارم اهالی روستای نیاسته این مهمان عزیز که غریبانه اونجا دفن شده رو اون جا قدر بدونن و یادش همواره از طرف اهالی موسیقی گرامی باشه. قطعه هنرمندان هم باشه برا هنرمندای سفارشی بی مخاطب. بعیده که خیلی از اونایی قراره با کارت دعوت تو مراسم هفت باشن عزادارای حقیقی باشن. اما امیدوارم که مردم کوچه و بازار فردا سنگ تموم بذارن. از مدیریت سایت موسیقی ما در این مدت بسیار سپاسگزاریم که پوشش عالی داشته و بیش از هر رسانه ای شان حبیب را عملا پاس داشت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درخواست خانواده «حبیب محبیان» از مردم و دوستداران این خواننده | موسیقی ما