برنامه یاد بعضی نفرات
 
11 تیر ماه و در سالن تلاش صورت می‌گیرد
«تهران» میزبان آزمون موسیقی بین‌المللی واگنر
موسیقی ما - آزمون بین‌المللی واگنر، پروژه جدیدی است که با سیستم آموزشی قوی با مدیریت ایگور پتروشوسکی (یکی از مدرسین برتر ویلون در دنیا) طراحی شده است.
 
دو آموزشگاه موسیقی در تهران بعد از مدتی همکاری با پتروشوسکی و کنسرواتوار ریچارد واگنر با مدیریت کاپیتانوویچ به عنوان یکی از مراکز آزمون موسیقی بین‌المللی واگنر فعالیت می‌کنند و همکاری دوجانبه‌ای تحت عنوان تبادل فرهنگی و هنری با کنسرواتوار ریچارد واگنر دارند.
 
پرهام عرب و پیمان شاطرانی مدیران آموزشگاه‌های موسیقی ظفر و میلاد درباره این دو پروژه توضیحاتی ارائه داده‌اند که در ادامه می‌آید:
 
«یکی از همکاران ما، آرا کاراپتیان که خود در کنسرواتوار ریچارد واگنر مشغول به تحصیل در رشته آواز کلاسیک و رهبری ارکستر است و دو سال پیش اپرای بزرگ «فلوت سحرآمیز» را در تالار وحدت روی صحنه برد، این پروژه را به ما معرفی کرد. این دو پروژه در کشورهای مکزیک، آمریکا، ایتالیا، بوسنی و .... فعال هستند و این  فرصتی برای  ما بود با آرا کاراپتیان که در حال حاضر نماینده رسمی این دو پروژه در ایران است، برای بروزرسانی و بالا بردن سطح موسیقی در کشور همکاری کنیم.
 
هنرجویان طی یک دوره شش ساله (چهار سال اول دیپلم 1 و دو سال آخر دیپلم 2 هنری) بر اساس سرفصل‌هایی که در این کنسرواتوار تعیین شده آموزش می‌بینند. هنرجویان می توانند به سه صورت در این پروژه شرکت کنند: 1. دو سال در ایران و مابقی در اتریش، 2. سه سال در ایران و مابقی در اتریش و 3. چهار سال در ایران ومابقی در اتریش. همچنین  می‌توانند از ابتدا برای تحصیل به اتریش بروند.
 
هنرجویانی که در ایران در این پروژه آموزشی شرکت می‌کنند بصورت مداوم تحت نظر اساتید این کنسرواتوار و اساتید معتمدی که در ایران گزینش شده‌اند قرار می‌گیرند و در انتهای هر ترم با حضور اساتید کنسرواتوار امتحان خواهند داد.
 
پروژه دیگری که وجود دارد، یک پروژه جدید بین‌المللی است. این پروژه توسط اساتید معتبر دنیا بر اساس تجربه و نحوه آموزش آن اساتید طراحی شده است. هنرجویان پس از عضویت در پروژه آماده امتحان می‌شوند. این امتحان دو بار در سال توسط نمایندگان این پروژه و اساتید منتخبی که در ایران دارای تاییدیه از مدیران این پروژه هستند، به صورت هماهنگ در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.
 
در این پروژه تمام سازهای کلاسیک آموزش داده می‌شود و محدودیت سنی هم  ندارد. هنرجویان در این پروژه که برای هر ساز در 10 سطح که هر سطح خود به دو قسمت تئوری (مبانی موسیقی، سلفژ، هارمونی و...) و عملی (تکنیک و قطعات مشخص) تقسیم شده، توسط استاد خود و استاد ناظر تحت آموزش قرار می‌گیرند.
 
این یک پروژه جهانی است و دارای دیپلم معتبر برای هر سطح آن است. هنرجویان ایرانی طبق روش‌های روز دنیا آموزش دیده و می‌توانند با تمام اساتیدی که در این پروژه شرکت دارند با Skype در ارتباط باشند. همچنین این پروژه برای مدرسین ایرانی این امکان را فراهم می‌کند که در کنار آموزش، تکنیک و داده‌های موسیقایی خود را بروز رسانی کنند. چرا که این پروژه تنها مختص به هنرجویان نیست، بلکه موقعیتی مناسب برای تربیت مدرسین و بالا بردن سطح کیفی موسیقی در کشور و آموزشگاه‌ها است.
 
فراخوان این پروژه در تاریخ 11 تیر ماه ساعت 5 در سالن تلاش برگزار می‌شود و از اکثر اساتید موسیقی و مدیران آموزشگاه ها، حتی از شهرستان‌ها دعوت شده است.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 21:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تهران» میزبان آزمون موسیقی بین‌المللی واگنر | موسیقی ما