برنامه یاد بعضی نفرات
 
ملک محمد مسعودی بعد از سال‌ها روی صحنه می‌رود
طنین موسیقی حسنخانی در تالار وحدت
موسیقی ما - گروه موسیقی سنتی «حسن‌خانی» به سرپرستی «فرهاد طوطیان» شانزدهم و هفدهم تیر ماه به خوانندگی «امیر ملک مسعودی» برای سومین سال متوالی در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. در این کنسرت قطعات کاروان، تنها ماندم؛ همراه نسیم، کعبه دلها، شب انتظار، دلم را بیخبر می بری، سرفصل، طاقتم ده، بازگشته و دگر چه خواهی توسط گروه اجرا خواهد شد.

در این اجرا  فرهاد طوطیان، هدی طاهری، مریم بی نیاز، فرزانه قیدی، علی اردکانی زادگان، نیما فتحی نسرین طالبیان، شروین ابا صلی، مرضیه دومیرانی و راحله آژِیر نوازندگان ویلن هستند. حسن شهریاری نوازنده سنتور بابک جعفری شریف و احمد دهقان نوازنده تار، سارا احمدی نوازنده عود بهزاد کشایی نوازنده تنبک، سهیلا فاروتی نوازنده دف، و فائزه بحیرایی نوازنده فلوت هستند.

«ملک محمد مسعودی» کار موسیقی حرفه ای را با آلبوم «مندیر» با آهنگسازی محمدعلی کیانی نژاد در سال ۶۸ آغاز کرد. پس از آن «گُلمی» با آهنگسازی کیانی نژاد و سپس اثر «گل بابونه» که روایتی از موسیقی خوزی شوشتر و دزفول بود با صدای او منتشر شد. از دیگر آثارش می‌توان به «سوز دل» با آهنگسازی ساغری بر اساس ملودی‌های بختیاری، شورگل بر اساس ملودی‌های بویراحمدی، از یاد رفته، پیر مغان، سفر آفتاب و خیال خوبان اشاره کرد. او به تازگی آلبوم های «دژپارت» و «دیندا» را خوانده است که صدای پسرش نیز در «دژپارت» صدای پدر را همراهی می‌کند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت  ایران کنسرت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 14:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین موسیقی حسنخانی در تالار وحدت | موسیقی ما