برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتخابات هیات مدیرهٔ خانهٔ موسیقی با حضور صد در صدی اعضای مجمع برگزار شد
هیات مدیرهٔ جدید خانهٔ موسیقی انتخاب شدند
موسیقی ما - انتخابات هیئت مدیره خانه موسیقی با مشارکت صد درصدی اعضای مجمع عمومی برگزار شد و به این ترتیب «حمیدرضا نوربخش» با بالا‌ترین رای یکی از اعضای اصلی هیات مدیرهٔ دور تازهٔ فعالیت‌های خانهٔ موسیقی شد. در این دوره البته چهره‌های جدیدی چون مسعود شعاری و بهداد بابایی نیز دیده می‌شوند.

به گزارش سایت موسیقی ما، در انتخابات هیات مدیره، حمیدرضا نوربخش، ۴۴رای به دست آورد و پس از او استاد داود گنجه‌ای با ۴٢رای، مسعود شعاری با ٣۵رای، تقی ضرابی با ٣۴رای، هنگامه اخوان با ٣٢رای، سید محمد می‌رزمانی با ٣١رای و بهداد بابایی با ٢٨رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین «فرمان مرادی» به عنوان عضو علی البدل اول، رضا موسوی‌زاده عضو علی البدل دوم انتخاب شدند. در این میان «آذر هاشمی» نیز با ۳۹ رای به عنوان بازرس اصلی هیئت مدیره و پوژنگ پروازی (بازرس علی البدل) انتخاب شدند.

تمام اعضای مجمع عمومی خانه موسیقی (۵٠نفر) در انتخابات مشارکت داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 20:14

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 13 تیر 1395 - 21:24

با این شکایتی که کردند واقعا روشون می شود که اینجوری جلوی دوربین بایستند به خصوص نوربخش و گنجه‌ای و تقی ضرابی و خانم آذر هاشمی؟؟؟

دوشنبه 14 تیر 1395 - 03:06

سوای همه تخلفات و بی اخلاقی‌های گردانندگان قبلی و تا حدودی فعلی، دوستان خانه موسیقی که شرکت 100 درصدی اعضای مجمع عمومی را چنین در بوق و کرنا کرده و اعلام میکنند. کاش در مورد درصد مشارکت اعضا در انتخابات کانون‌ها هم چنین عمل میکردند. تا روشن شود که این هیات مدیره‌ها برگزیده چند درصد از 15000 عضو مورد ادعایشان است، کل جامعه موسیقی پیشکش. من امیدوارم که هیات نظارت بی طرف مورد ادعای خانه (و فرمایشی به گمان من) تعداد رای دهندگان هر کانون در این دوره و تعداد اعضا و کاندیداهای آن را اعلام کند.

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

متاسفانه

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03

البته .... مگر غیر از اینم میشد

دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:51

مگر اقای نوربخش به صراحت نگفته بود دیگر هیچ سمتی در خانه موسیقی را نمیپذیرد؟ واقعا کدام منافع باعث میشود تا انسان ها حتی به قیمت بی اعتبار کردن خود نزد همه , از قدرت اویزان شوند؟ وعده اتاق شیشه ای جشنواره مصیبت بار سال قبل را هم که سرافرازانه! به روی خود نیاوردند .حالا هم کهدارند فشار شدید به معاونت فرهنگی می اورند تا دوباره جشنواره امسال را دست بگیرند و خوان نعمت دوباره گسترده شود. دفتر موسیقی هم که درکمای عمیق فرو رفته وتازه کاری هم بخاهد بکند بدون اجازه اقای نوربخش نخواهد بود.....

دوشنبه 14 تیر 1395 - 13:08
امین زاده

اشتباه نکنید، آقای مرادخانی و به تبع اون معاونت هنری با تیم گردانندگان خانه موسیقی جزو یک باند، همدست و مشترک المنافع هستند و برای گرفتن این اختیارات (نظیر جشنواره) فشاری لازم نیست. مساله در کما بودن معاونت نیست، شما دقت کنید که این معاونت به محض بالا گرفتن انتقادات از خانه موسیقی نه تنها یکبار از خانه نخواست که پاسخگو باشد یا شفاف سازی کند و هیات نظارت بر موسسات فرهنگی ارشاد هم شکایت منتقدان را بی پاسخ گذاشت بلکه درست در زمان اوج انتقادات که خانه با بیشترین بحران مشروعیت دست به گریبان بود با انتصاب مدیرعامل آن به مدیریت جشنواره و بعد با انتصاب ایشان و دیگر گردانندگان خانه به پست هایی نظیر عضویت در هیات امنای انجمن موسیقی ایران، شورای ارکسترها، بنیاد رودکی و... ضمن دهن کجی به منتقدان خانه رسما اعلام کرد که همه جوره پشت خانه ای ها ایستاده است و خواهد ایستاد.

5.72.97.163
دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:12

با سلام . نتیجه این انتخابات هم مانند قبلیهاشون کاملا مشهود بود و اگر کسی به جز نوربخش رای می آورد جای تعجب بود . آقایان هر روز تو بوق و کرنا کردند که دیگه نمیان و هیچ وقتم سنگر رو خالی نمی کنند . واقعا رو می خواد . . . .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیات مدیرهٔ جدید خانهٔ موسیقی انتخاب شدند | موسیقی ما