برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد
میلاد درخشانی: دوست ندارم آثارم در رسانه‌ای باشد که دغدغه فرهنگی ندارد
موسیقی ما - «میلاد درخشانی» یکی از هنرمندان جوان موسیقی است که در زمینه آهنگسازی، نوازندگی و خوانندگی فعالیت می‌کند. او سال گذشته با آلبوم «اشارات نظر» توانست تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی را از سومین جشن سالانه «موسیقی ما» کسب کند. این هنرمند که در زمینه اجراهای زنده هم فعالیت می‌کند تا کنون همیشه در چارچوب موسیقی مجاز حرکت کرده است. اما ظاهراً به تازگی یکی از سایت‌های دانلود موسیقی برای میلاد درخشانی مشکلاتی را ایجاد کرده و این هنرمند نسبت به آن سایت اعتراض جدی دارد.

میلاد درخشانی در ابتدا به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«متأسفانه یکی از معضلات مهمی که هنرمندان موسیقی با آن درگیر هستند، سایت «رادیو جوان» است. من نسبت به نوع فعالیت و رفتار غیرحرفه‌ای این سایت اعتراض جدی دارم و یقیناً سایر موزیسین‌ها هم چنین وضعیتی دارند. من به عنوان یک فعال موسیقی که در عرصه مجاز فعالیت می‌کنم تمایل دارم آثارم از طریق رسانه‌های رسمی و به شکل صحیح به گوش هموطنان عزیزم برسد. اما متأسفانه این سایت بدون هماهنگی و اجازه، آثاری که از طریق رسانه‌های رسمی منتشر کرده‌ام را برمی‌دارد و نسبت به نشر آن اقدام می‌کنم. این یک سوءاستفاده است چون من رضایت ندارم که آنها چنین کاری انجام دهند و زمانی که بدون اطلاع و هماهنگی با بنده آثارم را در سایت خود قرار می‌دهند تخلف می‌کنند.»

او سپس درباره پیگیری از این سایت برای حذف آثارش هم گفت:«تا کنون چند مرتبه برای آنها ایمیل ارسال کرده‌ام و خواسته‌ام که هیچ کدام از آثار من را روی سایت خود منتشر نکنند. همچنین آنها باید قطعات و کارهای گذشته من را که بدون تایید خودم روی سایت خود قرار داده‌اند را حذف کنند. اما متأسفانه آن مجموعه از انجام چنین کاری امتناع می‌کنند و همین موضوع برای من دردسر ایجاد کرده است. من با جدیت پیگیر هستم و این مکاتبات را ادامه می‌دهم چون دوست دارم در چارچوب قوانین کشور خودم و با رسانه‌های رسمی داخلی فعالیت کنم. رسانه‌هایی که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح هستند و با در نظر گرفتن قانون و عرف به رشد فرهنگ و هنر ایران کمک می‌کنند.»

خالق آلبوم «اشارات نظر» به نکات دیگری هم اشاره کرد:«متأسفانه سایت رادیو جوان در مسیر رشد فرهنگ و هنر ایران قدم برنمی‌دارد و روش کار آنها اصلاً مناسب آثار موسیقی داخلی نیست. به دلیل اینکه آنها هیچ فیلتری برای انتشار آثار ندارند و هر قطعه‌ای با هر مضمون و سبکی را بدون درنظرگرفتن اصول و عرف منتشر می‌کنند. به همین دلیل من هیچ وقت با این سایت همکاری نکرده‌ام و نمی‌کنم. چون دوست ندارم آثارم در رسانه‌ای باشد که دغدغه فرهنگی ندارد و اهداف دیگری از کارهای خود دارند.»

میلاد درخشانی در پایان گفت:«من و سایر همکارانم به این وضعیت اعتراض داریم و می‌دانم دوستان دیگر من هم پیگیر روشن‌شدن وضعیت آثار خود هستند و آنها هم دوست ندارند با این سایت همکاری کنند. اما متأسفانه لج‌بازی آنها برای ما دردسر ایجاد کرده و به ایمیل‌های ما جواب روشنی نمی‌دهند. در صورتی که پیگیری‌های شخصی خودم نتیجه نداشته باشد قطعاً از مراجع قانونی درخواست کمک می‌کنم تا با همراهی آنها بتوانم وضعیت کارهای خودم را منتشر کنم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 20:18

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: دوست ندارم آثارم در رسانه‌ای باشد که دغدغه فرهنگی ندارد | موسیقی ما