برنامه یاد بعضی نفرات
 
اثر جدید گروه «کلون زمان» را اینجا ببینید و دانلود کنید؛
«مجنون» در دام ریتم افتاد
موسیقی ما - «مجنون» عنوان موزیک‌ویدئوی جدید گروه «کلون زمان» است. این گروه جمعی دوستانه برای تمرین و تداوم بخشیدن به تجربیات گذشته در زمینۀ ریتم و یافتن زاویه نگاهی متفاوت به قابلیت‌های سازهای کوبه‌ای ایرانی محسوب می‌‌شود. حالا اعضای این گروه یکی از قطعاتشان را در قالب تجربه‌ای متفاوت منتشر کرده‌اند.
 
حمید قنبری (سرپرست گروه کلون زمان) به خبرنگار موسیقی ما توضیح داد: «این موزیک‌ویدئو مربوط به یکی از قطعات اولین آلبوم گروه ما یعنی «در دام ریتم» است. نزدیک 2 سال است که گروه ما فعالیت خود را آغاز کرده و محوریت کارش را بر سازهای کوبه‌ای و ریتم قرار داده است.»
 
او ادامه داد: «معمولاً روش متداول در گروه‌های موسیقی این است که ملودی مبنای کار قرار می‌گیرد و ریتم صرفاً یک همراهی‌کننده است. اما روش ما دقیقاً بر عکس سایر گروه‌ها است و ما ریتم را محور اصلی کارمان قرار داده‌ایم. در واقع ما بر روی رنگ‌‌آمیزی و سازهای کوبه‌ای جدید فعالیتمان را متمرکز کرده‌ایم.»

قنبری دربارۀ ویدئو‌ی این اثر نیز توضیح داد: «عنوان این قطعه «مجنون» است و بر اساس ملودی قطعۀ «مجنون نبودم» ساخته شده و دارای کلام هم هست.»
 
این هنرمند دربارۀ فعالیت‌های آتی این گروه نیز توضیح داد:‌ «آلبوم دوم گروه هم در راه است و قصد داریم تور کنسرت‌هایمان را پس از ایام سوگواری محرم و صفر برگزار کنیم.»
 
موزیک‌ویدئوی این اثر را به کارگردانی سروش خطابی که ستار خطابی، حسام عظیمی، میلاد قریشی (سازهای کوبه‌ای) و علیرضا کدخدازاده (سنتور) در آن هنرنمایی کرده‌اند را تماشا کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 10:39

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 مرداد 1395 - 23:16

عالیه این کلیپ
درود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مجنون» در دام ریتم افتاد | موسیقی ما