برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهیار علیزاده به ارغنون آمد
موسیقی ما - برنامه "ارغنون" با حضور مهیار علیزاده و با موضوع بررسی آثار و فعالیت‌های شخصی وی از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه مهیار علیزاده با اشاره به آخرین فعالیت‌های خویش در حوزه‌ی موسیقی، گفت: علاوه بر کنسرت‌های اخیر که با عنوان پریدخت روی صحنه رفت، در حال آماده سازی دو آلبوم موسیقی هستم که با همکاری همایون شجریان و علیرضا قربانی قرار است منتشر شود.

وی همچنین در خصوص آخرین آلبوم موسیقی خود افزود: در حال حاضر 90 درصد از کارهای این آلبوم موسیقی تمام شده است، که پس از اتمام نهایی کار منتشر خواهد شد.

این آهنگساز ایرانی در خصوص همکاری خود با فردین خلعتبری اظهار کرد: این آلبوم موسیقی که از کارهای قدیمی بنده است، با همکاری محمد معتمدی در خارج از ایران نوازندگی و ضبط شده است که در آینده‌ی نزدیک منتشر خوهد شد.

وی در خصوص مباحث انتشار آلبوم‌های خود اذعان کرد: آلبوم پریدخت توسط انتشارات آوای باربد و آلبومی که با همکاری شجریان و قربانی ضبط شده است با تهیه کنندگی خودمان روانه‌ی بازار خواهد شد.

این فعال موسیقی همچنین در ادامه افزود: علاوه بر این کار درگیر چند کار شخصی به اسم «در شعله با تو رقصان» هستم که در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

وی در خصوص مشکلات مدیریتی موسیقی در کشور، گفت: برخی اوقات مدیران موسیقی اطلاعات و تجربیات کافی از دانش موسیقی و پیشبرد کارها را ندارند.

مهیار علیزاده در این خصوص تصریح کرد: بیشتر اوقات یک ناشر موسیقی می‌تواند هنرمند نبوده و تنها شنونده‌ی خوبی باشد.

وی با اشاره به فضای کاری یک انتشارات و تمایز آن با کار هنری، گفت: کار نشر و توزیع شامل بخش‌های تخصصی و منحصر به خود است، به طوری که یک هنرمند شاید اطلاعات دقیقی از این کار را نداشته باشد.

این آهنگساز ایرانی در خصوص فعالیت‌های حرفه ای خود اظهار کرد: در بیشتر اوقات در کار حرفه ای خویش این اجازه را به افراد نمی‌دهم که در کار تخصصی من دخالت و اظهار نظر داشته باشند.

وی با بیان این که همیشه به کاری که انجام می‌دهم ایمان دارم، افزود: امروزه برخی از مشکلات مدیریتی در حوزه‌ی موسیقی هنرمندان را خسته کرده و رنجیده خاطر می‌کند.

مهیار علیزاده همچنین در ادامه‌ی انتقاد خود از مشکلات مدیریتی حاضر در حوزه‌ی موسیقی، افزود: بسیاری از این مشکلات مدیریتی علاوه برخستگی هنرمندان ، آن‌ها را به فضایی هدایت می‌کند که از ناشران مختلف و همکاری با شرکت‌های گوناگون کناره گیری کند.

وی در خصوص روحیه‌ی مختلف ناشران در ایران، گفت: خوشبختانه برخی از ناشرانی هستند که با نگاهی هنری علاوه بر در نظر گرفتن موارد اقتصادی کار، مباحث و ملزومات هنری و کیفی کار را نیز در نظر می‌گیرند.

این آهنگساز ایرانی با اشاره به فعالیت‌های ناشران غیر حرفه ای در کشور، گفت: یک ناشر غیر حرفه ای علاوه بر این که دیده شدن در کنار هنرمند را مد نظر قرار می‌دهد، مباحث و موارد مالی را در اولیت کارهای خویش می‌گذارد.

وی در پایان اظهار کرد: همواره برای کاری که می‌سازم و انجام می‌دهم وقت گذاشته و متحمل زحمت بسیاری می‌شوم، از این رو تمایل چندانی به دخالت ناشران در اصل اثر را ندارم.

فایل صوتی برنامه "ارغنون" با اجرای وحید طارمی از وبگاه شبکه رادیویی گفت و گو قابل دریافت است، همچنین متذکر می‌شود که این برنامه هر پنچشنبه ساعت 21 از شبکه رادیویی گفت و گو پخش می‌شود.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 00:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهیار علیزاده به ارغنون آمد | موسیقی ما