برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسام‌الدین سراج داور «آواها و نواهای رضوی» شد

موسیقی ما - معاون هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام آغاز مرحله انتخاب آثار نخستین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» گفت: حسام‌الدین سراج داور این جشنواره شد.

 به نقل از بنیاد بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)، محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: با اعلام تمام شدن مهلت پذیرش آثار توسط دبیرخانه جشنواره «آواها و نواهای رضوی» اولین مرحله داوری و انتخاب آثار برگزیده آغاز شد.

او از حضور داوران برجسته و کارشناسان باسابقه این حوزه در نخستین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: داوران این جشنواره که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود شامل ایرج نعیمایی، محمدرضا آزاده‌فر، کیوان پهلوان، احمد صدری و حسام‌الدین سراج هستند که مسؤولیت انتخاب آثار برتر را برعهده دارند.

اسماعیلی ادامه داد: در نخستین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» بیش از ۲۰۰ اثر در بخش‌های مختلف و از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره فرستاده شده است که این تعداد اثر نشان از علاقه‌مندی و استقبال برای حضور و ابراز ارادت به ساحت نورانی امام هشتم (ع) دارد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره، در بخش‌های مختلف آواها، نواها، تک‌نمای فرهنگ و مرور آثار حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر تخصصی نخستین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایان داوری شاهد اثرات ممتاز و ارزشمند فرهنگی و هنری در راستای توسعه فرهنگ و معارف اسلامی، بویژه معارف رضوی در استان تهران باشیم.

استان تهران در ایام دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری نخستین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» از سری برنامه‌های چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خواهد بود.

منبع: 
خبرگزاری ایسنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 00:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسام‌الدین سراج داور «آواها و نواهای رضوی» شد | موسیقی ما