برنامه یاد بعضی نفرات
 
سومین برنامه از دور جدید «هزارصدا» پنجشنبه در ارسباران برگزار می‌شود
داوری فریدون شهبازیان، حمیدرضا نوربخش و عباس سجادی در هزارصدای سنتی
موسیقی ما - سومین برنامه از دور جدید هزارصدا در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی، پنج شنبه 14 مرداد 1395 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
در این برنامه «فریدون شهبازیان» به عنوان داور بخش موسیقی در کنار «حمیدرضا نوربخش» برای بخش آواز و «سیدعباس سجادی» برای داوری شعر می‌نشیند تا آثار و اجراهای گروه‌های جوان موسیقی ایرانی را نقد و بررسی کند و در پایان، گروه داوری گروه برگزیده را معرفی می‌کند.
 
همچنین «بامداد فلاحتی» هم با نوازندگی «بهزاد خدارحمی» خواننده میهمان این برنامه خواهد بود. این دو هنرمند پیش از این همکاری‌هایی با فریدون شهبازیان داشته‌اند و همچنین به زودی آلبوم مشترک دیگری از آنها منتشر خواهد شد.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی گروه‌ها، استعدادها و چهره‌های درخشان جوان موسیقی است که هر ماه دوبار، یک بار برای موسیقی سنتی و یک بار برای موسیقی پاپ برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن بر عهده آرش نصیری –روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی- است.
 
نصیری با ابراز خوشحالی از این‌که فریدون شهبازیان برای کارشناسی در این برنامه حاضر شده گفت: «با توجه با این‌که در هر برنامه سنتی ایرانی، عملاً امکان اجرای بیش از چهار گروه نیست، بعد از برگزاری جلسه شهریور، در مهرماه فینالِ بهار و تابستان را برگزار و سپس دور تازه آن را در مهرماه آغاز خواهیم کرد.»

در برنامه گذشته که داوری آن به عهده کیوان ساکت، سالار عقیلی و افشین یداللهی بود، گروه بیداد از شهرستان آمل به سرپرستی و خوانندگی «علیا کاظمیان» حائز رتبه اول شد که فیلم اجرای این گروه را می‌توانید در اینجا ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 11:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داوری فریدون شهبازیان، حمیدرضا نوربخش و عباس سجادی در هزارصدای سنتی | موسیقی ما