برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاصلِ سی سال نوازندگی؛
سامان احتشامی با گروه کر فیلارمونیک روی صحنه رفت
موسیقی ما - «سامان احتشامی» با همراهی گروه شرقی و همچنین گروه کر فیلارمونیک تهران به سرپرستی «علیرضا شفقی‌نژاد» کنسرتِ «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» را اجرا کرد.
 
این هنرمند شامگاه 13 مرداد 1395 جدیدترین کنسرت خود را با رپرتواری جدید و البته اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران روی صحنۀ تالار وحدت تهران برد. در این اجرای مشترک 80 خواننده در قالب گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد حضور داشتند و هنرمندانی چون سینا سلیم زاده یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش هم او را همراهی کردند. در بخش اول تکنیک‌های پیانو به همراه سازهای ضربی و ملودیکا و در بخش دوم نیز ۶ اثر با حضور گروه کر فیلارمونیک ایران اجرا شدند.
 
نوازندۀ شناخته شدۀ پیانو، در بخش اول این کنسرت قطعاتی از ساخته های خودش و تجربه ۳۰ سال نوازندگی‌اش را روی صحنه برد و در قسمت دوم و با اضافه شدن گروه کُر قطعات و ترانه‌هایی از معید حیدری، بامداد جویباری، بابک درخشان، معینی کرمانشاهی و یک اثر از استاد همایون خرم اجرا شدند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 09:41

دیدگاه‌ها

شنبه 16 مرداد 1395 - 10:30

متاسفانه شاهد ضعیف ترین کنسرت سامان احتشامی در 5 سال اخیر بودم، ای کاش بخش دوم برنامه حذف میشد تا کیفیت اجرا به حد گروه سرود دبستان تنزل نکند، حیف از سامان احتشامی با این کم سلیقگی ...

دوشنبه 18 مرداد 1395 - 09:55

والا من در کنسرت‌های سامان احتشامی محتوی نو و جدیدی ندیدم.
همش رفتارهای تکراری (گذشته) و معمولا گردوخاکی (سروصدای زیاد اما عاری از کیف).

البته متاسفانه این مشکل فقط موسیقی نیست...
بخش آی‌تی، مکانیک و... جامعه هم، همین مشکل رو دارند که صرفا می‌خوان با گذشته زندگی کنند و نمی‌خوان از خودشون انرژی برای خلق ویا بروزرسانی بزارن و همین میشه که نسل به نسل جَوِ اصناف گوناگون تغییر می‌کنه.
مدام میگن ۲۰ سالِ پیش یک آهنگساز معروفی با اسم فلان بود. همین که اون آهنگساز به‌دلیل افزایش سن کم‌کار شد، شروع به افسوس خوردن که فلانی دیگه کار نمی‌کنه.

نمی‌گن «چرا ما تلاش نکنیم مانند اون یا حتی بهتر از اون بشیم!»

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان احتشامی با گروه کر فیلارمونیک روی صحنه رفت | موسیقی ما