برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز «دختر»
رضا صادقی «بانوی من» را به بانوان ایران تقدیم کرد
موسیقی ما - «رضا صادقی» در ماه تولدش به دیدار مخاطبان تهرانی خود رفت.

این خواننده 13 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و مخاطبانش به نوعی جشن تولد زودتر از موعد او را هم برگزار کردند. از سوی دیگر کنسرت خواننده مشکی‌پوش با شب ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مقارن شده بود. اما رضا صادقی در حالی کنسرت تهران را برگزار کرد که این روزها درگیر برگزاری تور کنسرت‌هایش و همچنین تولید آثار جدید است. موزیک ویدئوی «کلافه» به کارگردانی برادران «بوشهری» هم جدیدترین اثر این خواننده است که هفته آینده منتشر خواهد شد.

کنسرت رضا صادقی با ورود نوازنده‌هایش به صحنه آغاز شد. «بهنام ابطحی» که چندی پیش به عنوان رهبر جدید ارکستر این خواننده کارش را آغاز کرد، در صدر نوازنده‌ها و در میان تشویق حضار به استیج قدم گذاشت. قطعه «کلافه» آغازگر کنسرت مشکی‌پوش پاپ بود و او پس از این اثر، بهنام ابطحی را به حضار معرفی و از آنها خواست که او را تشویق کنند. او ضمن یادکردن از هنرمندان فقید نظیر «عباس کیارستمی» و شهدا گفت:«این صحنه به حرمت کسانی اینجا است که جان دادند تا ما باشیم.» درخواست بعدی صادقی هم این بود که مردم به مدت بیست ثانیه همه درگذشتگان را تشویق کنند.

یکی دیگر از قطعات رضا صادقی که با استقبال ویژه دختران حاضر در سالن مواجه شد، «بانوی من» بود و او این اثر را به تمامی بانوان ایران تقدیم کرد. او در ادامه پس از اجرای قطعاتی نظیر «بغض دوباره»، «شونه به شونه»، «بخند» و «احساس رویایی» به سراغ پرطرفدارترین اثرش یعنی قطعه «مشکی» رفت. این اثر با تنظیم جدید و محوریت پرکاشن و تکنوازی «سعید صارمی» اجرا شد و استقبال دوستداران صادقی را به دنبال داشت. رضا صادقی در ادامه گفت:« یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خدا در کنار دوستی با شما به من داده این است که اهل جنوب و شهر بندرعباس هستم.» او در ادامه با معرفی «مرتضی کریمی» نوازنده ساز عود به سراغ اجرای قطعه محلی «ولی نبو» رفت. «می‌خوامت»، «شب بارونی»، «ادعا»، «وایسا دنیا»، «چقدر دوست دارم خدا» و «کفش آهنی» سایر قطعاتی بود که توسط رضا صادقی در این برنامه اجرا شد.

شراره رخام، آرش ملک (آمین)، علی معصومی و شاهد صادق‌پور از جمله میهمانان این کنسرت بودند.

فاضل پیش (گیتار الکتریک و نایلون)، میلاد مصدق (گیتار الکتریک)، بهروز دهقانی (گیتار باس)، مرتضی کریمی (عود)، مجید ترکاشوند (ساکسوفن)، رضا آذرنجات (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، اشکان محمدیان (کیبورد)، سهیل چرچی (کیبورد)، احسان رنجور (ویولن)، سعید صارمی (پرکاشن)، ارسطو میرزایی (پرکاشن) اعضای ارکستر به رهبری بهنام ابطحی (درامز) بودند. امیرحسین ساوچی، محمد گلزار و محمدحسین آقایی زاده هم در گروه کُر حضور داشتند.

این کنسرت به همت شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» در تهران برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 17:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 مرداد 1395 - 12:56

وای که چه شب بی نظیری بووووووووووود
در کنار بند فوق العاده ی مشکی پوشا و سید بهنام عزیز که واقعا ترکوند
عمو رضاااا من عاااااااااااااشقتم مرد بی نظیره مننن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی «بانوی من» را به بانوان ایران تقدیم کرد | موسیقی ما