برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرایی بر اساس تأثير مشاهده‌گر در فيزيک كوانتوم
سومین «كجشنبه‌هاى حافظ» با بداهه‌نوازى فرشاد فزونى، آرش سعيدى و ژوبين عسگري برگزار می‌شود
موسیقی ما - روز شنبه 23 مردادماه، سومین برنامه كجشنبه حافظ بر اساس تئورى «تأثير مشاهده‌گر در فيزيک كوانتوم» با اجرای فرشاد فزونى، آرش سعيدى و ژوبين عسگريه برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، سومین تجربه «كجشنبه‌هاى حافظ» با بداهه‌نوازى فرشاد فزونى، آرش سعيدى و ژوبين عسگريه تحت عنوان «تأثير مشاهده‌گر» روى صحنه خواهد رفت. در واقع تجربه سوم براساس فرضيه تأثير مشاهده‌گر در فيزيک كوانتوم شكل گرفته و روندى پرفورمنس‌گونه خواهد داشت.

در اين اجرا، فرشاد فزونى با بداهه‌نوازى كيبورد، گيتار و آوا، آرش سعيدى با بداهه‌نوازى گيتارباس و ژوبين عسگريه با بداهه‌نوازى دى‌جى‌ريدو و پركاشن ساعت ٢١ روز شنبه 23 مرداد در تالار حافظ روی صحنه خواهند رفت. همچنين در اين كجشنبه، تصوير هم تأثير بسيارى بر روند اجرا خواهد داشت.

اولين تجربه از كجشنبه‌ها با اجراى سولوى ماكان اشگوارى و دومین تجربه با اجراى نيما رمضان، على پناهى، اسماعيل عظيمى و رضا كولغانى روى صحنه رفت و با استقبال گسترده هنرمندان و مخاطبان روبرو شد.

تالار حافظ، شنبه هر هفته برگزاركننده مجموعه رويداد «كجشنبه‌ها» است كه با هدف ايجاد «گفت و گو» و «جست و جو» ميان رشته‌هاى مختلف فرهنگى و هنرى برگزار مى‌شود و علاقه‌مندان مى‌توانند با مراجعه به سايت «تيوال» ضمن کسب آگاهی بیشتر، اقدام به تهيه بليت نمايند.

مديريت پروژه و مشاوره هنرى اين مجموعه رويداد بر عهده رضا دادويى، مديريت هنرى آن به عهده فرهاد فزونى و پيمان قديمى و همچنين طراحى و تهيه‌كنندگى كجشنبه‌ها نیز بر عهده پيمان قديمى است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 13:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین «كجشنبه‌هاى حافظ» با بداهه‌نوازى فرشاد فزونى، آرش سعيدى و ژوبين عسگري برگزار می‌شود | موسیقی ما