برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای ارکستر جوانان جهان به همراه ارکستر سمفونیک تهران
نوای سمفونی‌های بتهوون، شوترب و شومان در تالار وحدت می‌پیچد
موسیقی ما - ارکستر جوانان جهان به همراه ارکستر سمفونیک تهران به مدت سه شب قطعاتی از آهنگسازان بزرگ جهان همچون بتهوون، شوبرت و شومان را به صورت مشترک اجرا می‌کنند.

ارکستر جوانان جهان به همراه ارکستر سمفونیک تهران در کنسرتی مشترک که در قالب پروژه «صدای ایتالیا برای ایران» برگزار می‌شود، قطعاتی از آهنگسازان برجسته‌ موسیقی کلاسیک جهان همچون بتهوون، شوبرت، شومان و... را در تالار وحدت تهران اجرا می‌کنند. بر اساس برنامه‌ پیش‌بینی شده در قسمت اول نخستین شب این کنسرت، ارکستر جوانان جهان قطعات سلاحی از عشق اوپوس 12 برای ارکستر از جوزپه وردی، دوئت آریا برای ویلن، ویولا و ارکستر از ادوارد الگار، قطعه رویایی برای ویولن و ارکستر از شوپن، تصنیف خیال اوپوس101 برای ویولا، ویولن و ارکستر از آنتونن دورژاک و قطعه روندو برای ویولن و ارکستر از کامیل سانس‌سنت، را با رهبری دامیانو جورانا اجرا خواهند کرد.

بخش دوم نیز به اجرای سمفونی7 بتهوون در A ماژور اوپوس92 توسط ارکستر جوانان جهان به همراه ارکستر سمفونیک تهران، را با رهبری دامیانو جورانا اختصاص خواهد داشت. در شب دوم نیز کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران در دو بخش به اجرای برنامه می‌پردازند. در بخش نخست ارکستر جوانان جهان قطعاتی از ساخته‌های دامیانو جورانا برگرفته از آواها و تغمه‌های مدیترانه‌ای را با سولیست‌ها؛ فابریزیو فالاسکا ویولن، دنیل والابرگا ویولا و اویتون بهارگوک ویولن‌سل اجرا می‌کند.

در بخش دوم نیز ارکستر جوانان جهان به همراه ارکستر سمفونیک تهران دو قطعه «آرارات» و «لاو سانگ» (Love song) را با رهبری لوریس چکناوریان برای علاقه‌مندان اجرا خواهند کرد.  در سومین شب کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان با ارکستر سمفونیک تهران نیز در بخش نخست اورتور نرما از وینچنزو بلینی و سمفونی7 شوبرت درB  مینور با رهبری نصیر حیدریان نواخته خواهد شد. در بخش دوم از آخرین اجرای مشترک این دو ارکستر نیز سمفونی4 شومان در D مینور اوپوس 120با رهبری نصیر حیدریان برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود. کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان با ارکستر سمفونیک تهران در قالب پروژه «صدای ایتالیا برای ایران» از روز 20 تا 22 مردادماه جاری به مدت سه شب در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 16:37

دیدگاه‌ها

جمعه 22 مرداد 1395 - 13:04

شوترپ همون خوانش پست مدرن شوبرته؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای سمفونی‌های بتهوون، شوترب و شومان در تالار وحدت می‌پیچد | موسیقی ما