برنامه یاد بعضی نفرات
 
مقام‌داران جشنوازه موسیقی جوان در چهل و دومین برنامه از سه‌شنبه‌های کتابفروشی نشر «هنوز»:
«به موازات بی‌وزنی» دو نوازنده جوان موسیقی
موسیقی ما - سیاوش ملائیان و کسری فریدی هنرمندان جوان بخش استعدادهای درخشان سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، برای اولین‌بار پروژه «به موازات بی‌وزنی» را روز سه‌شنبه دوم شهریورماه در نشر «هنوز» به اجرای عمومی درمی‌آورند.

به گزارش «موسیقی ما»، «به موازات بی‌وزنی»، حاصل اشتراک فضای ذهنی دو نوازنده از دو ژانر مختلف بر پایه بداهه‌نوازی است. فضایی که بین این دو در گفت‌وگو ایجاد می‌شود، فضایی مدرن است که در آن پیانو و کمانچه از دو فرهنگ متفاوت با زبان خود، سعی در بیان کلیتی مشترک دارند که بیانگر ویژگی‌های زندگی عصر امروز هم باشد و در عین تضاد، موسیقی واحد، سیال و روانی را تولید کند.

کسری فریدی هنرمند جوانی است که توانست در جشنواره موسیقی جوان در تکنوازی پیانو مقام به دست بیاورد و همچنین نخستین حضورش را در بخش استعدادهای درخشان سی‌امین جشنواره موسیقی فجر تجربه کند و به تکنوازی پیانو و اجرای دو قطعه از آهنگسازان روس در دوره کلاسیک بپردازد.

سیاوش ملائیان هم جوان 24 ساله‌ای است که توانسته مقام اول جشنوازه موسیقی جوان را به خود اختصاص دهد. ملائیان فراگیری ساز کمانچه را نزد شروین مهاجر، اردشیر کامکار و هادی منتظری فراگرفته و با گروه‌های «بارنگ»، «آوای ماه»، «کانون موسیقی دانشگاه شریف»، «گلستانه» و «چنگ» همکاری داشته است.

پروژه «به موازات بی‌وزنی» با نوازندگی کسری فریدی (پیانو) و سیاوش ملائیان (کمانچه)، روز سه‌شنبه دوم شهریورماه ساعت 19 در نشر «هنوز» واقع در خیابان کریمخان به اجرای عموم در می‌آید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 05:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «به موازات بی‌وزنی» دو نوازنده جوان موسیقی | موسیقی ما