برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «حالم خوبه» در شب کنسرتش از قطعه جدیدش رونمایی کرد
روایت گلایه‌های عاشقانه «بابک جهانبخش» با «یه ساعت فکر راحت»
موسیقی ما - اولین کنسرت تابستانی «بابک جهانبخش» در تهران به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد. این خواننده طی روزهای 28 و 29 مرداد در سالن میلاد به دیدار مخاطبانش رفت و این دیدار آنها در حقیقت دومین اجرای آلبوم «حالم خوبه» در تهران هم محسوب می‌شد. اثری که بیش از سه ماه از انتشارش می‌گذرد و برخی آن را متفاوت‌ترین آلبوم بابک جهانبخش می‌دانند. این آلبوم تا حالا توانسته جایش را در میان هواداران این خواننده باز کند و گواه این ادعا هم تمدید کنسرت جهانبخش برای روز 25 شهریورماه در همین سالن میلاد است.

انتظار دوستداران این خواننده پس از پخش ویدئوهای اول برنامه به سر آمد و بابک جهانبخش با اجرای قطعه پرانرژی «حالم خوبه» روی صحنه آمد. اثری که تنظیم اصلی آن الکترونیک است اما اجرای آن با ارکستر با وجود اینکه حال و هوای متفاوتی دارد اما همان انرژی را می‌تواند به شنوندگان منتقل کند. در ادامه این خواننده به همراه «رضا تاجبخش» با اجرای قطعه «پاییز»، یک ماه زودتر حال و هوای فصل عشاق را به سالن میلاد آوردند. با وجود اینکه سلیقه بابک جهانبخش به کارهای اسلو گرایش بیشتری دارد اما او از خواسته مخاطبانش در کنسرت‌ها غافل نمی‌شود و به همین دلیل آهنگ ریتمیک «خاص» سومین اثر این کنسرت بود.

پس از اجرای قطعاتی نظیر «دریا» و «راز»، نوبت به یکی از کارهای آلبوم جدید رسید. قطعه «شاید» که باز هم فضای احساسی را بر سالن حکمفرما کرد. سولوی کمی محزون کمانچه به همراه نوازندگی و البته اجرای بخش‌هایی از ترانه توسط رضا تاجبخش از نکات این کار بود که تشویق‌های مخاطبان را به دنبال داشت. یکی دیگر از بخش‌های پرطرفدار این کنسرت اجرای قطعات خاطره‌انگیز توسط بابک جهانبخش بود. او به همین منظور «من و بارون» را انتخاب کرده بود. اثری که می‌توان گفت یکی از سه اثر محبوب این خواننده است و با وجود گذشت حدود پنج سال از انتشارش، هنوز هم مخاطب و خواهان دارد. یکی دیگر از دلایل تشویق‌های حاضرین در کنسرت‌ مردادماه بابک جهانبخش نه قطعات خاطره‌انگیز و نه قطعات جدید بود. بلکه او از ابتدای برنامه خبر از رونمایی از یک سورپرایز می‌داد و همین مسأله برای دوستدارانش سوال شده بود. تا اینکه سرانجام جهانبخش از ویدئو و قطعه «یه ساعت فکر راحت» رونمایی کرد.

قطعه جدید این خواننده در همکاری با «محسن شیرالی»، «آصف بایرامزاده» و «هومن آزما» تولید شده و از همان بیس اول کار توانست حاضرین در سالن را با خود همراه کند و فضایی متفاوت‌تر از تک‌آهنگ «خواب» که او چندی پیش منتشر کرد داشت. بخش پرانرژی و ریتیمیک کنسرت بابک جهانبخش با اجرای قطعه «تو چشمای منی» و «اینا یعنی عشق» تداوم داشت و نهایتاً او برای پایان‌بندی اجرای خود «سکوت» را خواند.

بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بهنام حکیم (گیتار و بوزوکی)، مهران فرشباف (پرکاشن)، انوشیروان تقوی (کیبورد)، نیما حمیدی (درامز)، کسری خدیور (ویولن) و رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر) اعضای ارکستر با تجربه بابک جهانبخش بودند که در این برنامه او را همراهی کردند. همچنین چهره‌هایی چون «بابک صحرایی»، «علیرضا میرآقا»، «سینا شعبانخانی»، «کامبیز طاهری»، «علیرام نورایی»، «مهدی ماهانی» و «شهاب مظفرِی» مهمانان بابک جهانبخش در این برنامه بودند.

در ادامه می توانید نظاره گر عکس های دیدنی «سعید عبداللهی» و «تارا عبداللهی» از متن و حاشیه این کنسرت باشید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 12:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روایت گلایه‌های عاشقانه «بابک جهانبخش» با «یه ساعت فکر راحت» | موسیقی ما