برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی
آلبوم «تاوان اون روزا» با صدای «رسول صدیق» منتشر شد
موسیقی ما - نخستین آلبوم «رسول صدیق» با عنوان «تاوان اون روزا» با همکاری چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی پس از سه سال منتشر شد.
 
قطعات این آلبوم به همت و آهنگسازی حمید عسکری و با تنظیم مسعود مفیدی، پوریا حیدری، محمد موجرلو و نوازندگی فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، بابک یوسفی، میلاد عالمی، احسان نی‌زن، فرشید ادهمی و رضا جمال تهیه و تولید شده است.
 
این خواننده متولد ۱۳۷۲ شهرستان قوچان است، از ۱۰ سالگی به عنوان نوازنده و خواننده موسیقی مقامی با گروه‌های موسیقی اجراهای متعدد در داخل کشور و خارج از کشور داشته و بارها مقام های متعدد در جشنواره ها بدست آورد که از آن جمله می‌توان به مقام اول جشنواره نواحی کرمان سال ۸۳ ، شرکت در جشنواره موسیقی فجر سال ۸۳، مقام اول جشنواره جوان سال ۸۹، جشنواره نغمه‌های رضوی در سنندج و دیگر جشنواره‌های کشوری و استانی اشاره کرد.
 
رسول صدیق در همکاری با صداوسیما علاوه بر اجراهای متعدد در ۱۰ سالگی تیتراژ برنامه مستند «خاک و خورشید» را برای شبکه یک اجرا کرد به همراه مهدی شکوهی‌نیا همچنین تیتراژهای برنامه نارنج، سکه ایرانی سلام را در شبکه ۳ و شبکه جام جم را در کارنامه دارد.
 
اساتیدی که در معرفی او به دنیای موسیقی سهم بسزایی داشتند در دوتار اساتید حاج قربان سلیمانی، محمد یگانه، علیرضا سلیمانی، و در موسیقی نواحی محمدرضا درویشی و هوشنگ جاوید بوده‌اند. در موسیقی سنتی و دستگاه های آوازی استاد شاکری، و در موسیقی پاپ حمید عسکری حامی و مشوق او بوده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 15:03

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 شهریور 1395 - 18:53

خیلی عالی.. مخصوصا تراک ۱
دوستت دارم

سه شنبه 2 شهریور 1395 - 19:09

تراک گفتم نرو فوق العاده بود..........

سه شنبه 2 شهریور 1395 - 19:20

بی نظیر بود و دلنشین
موفق باشی جوان

چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 01:01

افرین،،به عنوان البومه اولش چیزی کم نداشت

چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 02:26

من به دموش گوش دادم خیلی ضعیفه ملودی ها و تنظیم ها خیلی سطحی اند از حمیدعسکری بعنوان آهنگساز چنین انتظاری نداشتم .

البته به موارد مشکوکی برخوردم که باید آلبومو کامل گوش بدم تا نظر قطعی مو بگم.

لطفا تایید.

چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 14:02

لایک داری عزیزم
خیلی عالی بود

پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 08:29

ملودی های ضعیف..

پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 17:02

سه نفر اول بالا ( زهرا ، عسل ، رضا ) مثل این که خبر ندارین آی پی تون یکیه. دفعه بعد خوب دقت کن اینجور خودتو تابلو نکن.

جمعه 5 شهریور 1395 - 19:30

ای پی راهمه بلدن دوست عزیزبعضی موقع پیام میدی منعکس نمیشه بایک اسم دیگه شانستو امتحان میکنی سایت باتاخیرمیزاره ادموبه اشتباه میندازه اون پیام قیل توخودش تنظیم کننده است چون ازش کارنگرفتن میگه ملودی ضعیفه شک کردن خوبه اما احتمالات وجودداره طرف توموسیفی جوان اول شده چک کن

شنبه 6 شهریور 1395 - 16:21
Abolfazl Zelzal

در مورد آی پی همین که دلخوش این باورایی دیگه قراره چی بگم. شایدم خودت هم جزو همونایی فقط این دفعه آپی پیت تغییر کرده چون حمایت شما از این افراد خیلی بی منطقیه.

بله این خواننده طبق گفته شما توو موسیقی جوان اول شده و البته قرار نیست که چون یه جایی مقام اول رو کسب کرده این روند ادامه داشته باشه بعضی وقتا تصمیم های نادرست و ... باعث افت کیفیت کارها و پسرفت میشه.
من توو کامنت های تماشا خانه هم عنوان کردم و اینجا هم تاکید میکنم که باید اشخاص حقیقی به این آلبوم نظر بدن نه این که یه نفر با چنتا اسم بیاد کامنت بذاره و تعریف تمجید کنه. این راهش نسیت هم توهین به خواننده و عوامل آلبوم و هم توهین به شعور مخاطبه.

2.187.65.226
یکشنبه 7 شهریور 1395 - 14:21

شمابیاید مدیریت کارهای این خواننده رو به عهده بگیرخیلی دلسوزی نظردادن به البوم نون واب نمیشه باید استمرار درکار واستعداد ذاتی واینکاره باشی اقای زلزله

دوشنبه 8 شهریور 1395 - 01:36
Abolfazl Zelzal

نه من فکر میکنم مدیریت کارهای این خواننده و اون یه نفری که با چنتا اسم کامنت گذاشته به عهده ی شماست یا شایدم اون یه نفرخودت باشی " آقای صدیق" فکر کنم همه چی به قدر کافی واضحه.

هر کسی نظر خودشو داره منم نظر مو در مورد آلبوم دادم به نظرات دیگران هم احترام میذارم ولی اینکه یه نفر نظرشو با چنتا اسم بیان کنه در حالی که مخاطبان این سایت خیلی به این موضوع اهمیت میدن توو گذشته هم چنین مواردی پیش اومده بود ، تاثیر منفی رو آلبوم و خواننده میذاره.

برای این خواننده جوان آرزوی موفقیت میکنم.
لطفا تایید.

89.42.99.43
دوشنبه 8 شهریور 1395 - 21:09

کاملا موافقم باشما لایک داری شما اول گفتی بایدگوش کنم نطرم را در باره البوم بگم بعدگفتی صاحب نظران باید بگن همین برای ما کافیه

چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 04:00

آقا آلبوم عالیههههههههههه
مرسی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «تاوان اون روزا» با صدای «رسول صدیق» منتشر شد | موسیقی ما