برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت «علی رهبری» و «آرین بهاری» در ساحل خلیج فارس برگزار شد؛
«قایق کاغذی» پازل‌بند در کیش پهلو گرفت
موسیقی ما - نخستین کنسرت گروه پازل در کیش برگزار شد.
 
به گزارش موسیقی ما، هفته گذشته «علی رهبری» و «آرین بهاری» در جزیره کیش -که در شبهای تابستان میزبان ستارگان موسیقی پاپ بود- روی استیج رفتند تا برای نخستین بار قطعات آلبوم «قایق کاغذی» و گلچینی از تک‌آهنگ‌هایشان را در قالب کنسرت برای مخاطبین اجرا کنند.
 
کنسرت گروه پازل با قطعه ریتمیک «گریه چیه» از آلبوم «قایق کاغذی» آغاز شد و پس از اجرای آن، علی رهبری (خواننده و آهنگساز پازل) با ابراز خوشحالی از برگزاری نخستین کنسرت گروه پازل گفت: «من و آرین تنها دو قطعه از یک پازلِ چند میلیون قطعه‌ای هستیم و این پازل فقط و فقط با حضور شما کامل می‌شود. امیدوارم همیشه بتوانیم رضایتتان را جلب کنیم تا شما را در کنار خودمان ببینیم، چرا که حضور ما روی استیج صرفاً به حضور و همراهی شما بستگی دارد.»
 
قطعه شاد «چشم چشم» دومین اثری بود که در این کنسرت به اجرا درآمد. رهبری پس از اجرای این قطعه گفت: «هرچند سلیقه شخصی من آهنگ‌های غمگین است اما از آنجایی که می‌خواهیم شب شاد و خاطره‌انگیزی با هم در جزیره داشته باشیم، بیشتر قطعات شاد و انرژیک را اجرا خواهیم کرد. اما اگر شما بخواهید آهنگ‌های غمگین هم می‌خوانیم!» اجرای قطعات ریتمیک «پازل بند» باعث شد حاضرین در سالن ساعات پرشور و هیجانی را تجربه کنند.»
 
«خاطره»، «بارونای نم‌نم» و «لحظه به لحظه» قطعات بعدی این کنسرت بودند و سپس نوبت به سورپرایز برنامه رسید. در حالی که نوازندگان کیبورد و درامز قطعه «تولدت مبارک» را می‌نواختند، یکی از عوامل برگزاری با کیک تولدی روی استیج آمد و آن را به سمت «آرین بهاری» برد. رهبری در این بخش برنامه گفت: «خوشحالم که اولین کنسرت گروه پازل به صورت اتفاقی با شب تولد آرین بهاری مصادف شده و این شب را در کنار شما جشن می‌گیریم» و از حضار خواست با تشویق‌هایشان در جشن تولد آرین بهاری سهیم باشند.
 
«نمى مونه»، «کم کم»، «دریا»، «یه صدا»، «یکی تو قلبمه»، «اصلاً دلم خواست» و «چى میشه» قطعات دیگری بودند که در این کنسرت به اجرا درآمدند و عمدتاً قطعات شاد و ریتمیکی بودند.
 
رهبری در بخشی از کنسرت گفت: «آلبوم «قایق کاغذی» چند روزی است که منتشر شده و خدا را شکر می‌کنیم که توانسته رضایت شما را جلب کند. این آلبوم به همت شرکت «آوازی نو» منتشر شد و به ابتکار این شرکت، عواید حاصل از فروش دیجیتالی این آلبوم به مدرسه خیریه ایمان اختصاص یافت و این مایه خرسندی ما است که با این اقدام و با همراهی مخاطبین توانستیم همزمان با انتشار اولین آلبوم رسمی‌مان در یک حرکت خیر سهیم باشیم و قطعاً در ادامه مسیر فعالیت‌هایمان به این کار ادامه خواهیم داد.»
 
ابراهیم علی حسینی (ویولن)، سلمان قلمداران (کیبرد)، پارسا پروین (درامز)، آراد یادگارفر (گیتار)، پویا محمودى (گیتار آکوستیک) و ماکان فرجی (گیتارباس) نوازندگانی بودند که علی رهبری و آرین بهاری را در اولین کنسرتشان همراهی می‌کردند.
 
 اعضای «پازل بند» حین اجرا از زحمات و همراهی‌های محمد ناصری (مدیر اجرایی گروه) و خانم شجاعى (مدیر برنامه گروه) قدردانی کردند.
 
در ادامه عکس‌های دیدنی «سعید عبداللهی» و «تارا عبداللهی» از سفر گروه پازل به کیش، اجرا در تالار جزیره و جشن تولد آرین بهاری در لابی هتل را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 11:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «قایق کاغذی» پازل‌بند در کیش پهلو گرفت | موسیقی ما