برنامه یاد بعضی نفرات
 
جعفری دولت آبادی: مسؤولان به وظایف خود عمل کنند
سه راهکار دادستان تهران برای اجرای کنسرت‌ها
موسیقی ما - در پی حاشیه‌های به وجود آمده، دادستان عمومی و انقلاب تهران با ارائه سه پیشنهاد برای اجرای کنسرت‌ها، توجه به این سه پیشنهاد را مانع از ایجاد تنش‌ در برگزاری کنسرت‌ها و لغو آن‌ها دانست.‌
 
به گزارش سایت دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دکتر جعفری دولت‌آبادی به موضوع برگزاری کنسرت‌ها و مشکلات ناشی از آن پرداخت و با یادآوری این نکته که، این مراسم از قدیم الایام برگزار می‌شده و موضوع جدیدی نیست، اظهار داشت: دادستانی تهران پیشنهاد می‌نماید برگزاری کنسرت‌ها در تهران منوط به تضمین و تامین امنیت مراسم از سوی استاندار یا فرماندار تهران و تضمین سلامت محتوای برنامه‌ی ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردد.
 
وی ضبط رسمی مراسم از سوی پلیس را به عنوان پیشنهاد دیگر مطرح کرد و گفت: این اقدام می‌تواند در جلوگیری از مشکلات کنسرت‌ها پیشگیرانه باشد
 
وی توجه به این سه پیشنهاد را مانع از ایجاد تنش‌ در برگزاری کنسرت‌ها و لغو آن‌ها دانست. دادستان تهران ادامه داد: عملیاتی کردن این سه پیشنهاد باعث می‌شود که مسؤولان در برگزاری کنسرت‌ها احساس مسؤولیت کرده، تنش‌ها فعلی از بین برود و مسؤولان به وظایف خود عمل کنند. وی افزود در صورت اجرای این پیشنهادها دادستانی تهران در صورت اجرای کنسرت با محتوای خلاف موازین اسلامی از وزیر ارشاد، و در فرض خدشه به امنیت عمومی از استاندار و فرماندار تهران توضیح خواهد خواست و عنداللزوم بجای برگزار کننده و یا سایر افراد مرتبط مسؤولان اصلی به شرح فوق مورد پرسش قرار خواهند گرفت. دادستان تهران گفت در صورت پاسخ مثبت دستگاه‌ها، این پیشنهادها عملی خواهد شد.

دکتر جعفری دولت‌آبادی با اعلام اینکه اتحادیه‌های صنفی در خط اول پیشگیری و مقابله با تولید و عرضه لباس‌های مبتذل می‌باشند، از پلیس خواست با همکاری اتحادیه‌ها و در چارچوب مقررات در مورد مراکز اصلی تولید و عرضه پوشاک اقدام‌های لازم صورت گیرد.
منبع: 
سایت دادسرای عمومی و انقلاب تهران
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 13:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سه راهکار دادستان تهران برای اجرای کنسرت‌ها | موسیقی ما