برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور ۴۵۷ نوازنده و خواننده
دهمین جشنواره موسیقی جوان فردا آغاز می شود
موسیقی ما - دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان فردا یکشنبه ۷ شهریورماه با حضور استادان موسیقی کشورمان در قالب شورای داوری کار خود را آغاز می‌کند دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان فردا یکشنبه ۷ شهریورماه با حضور استادان  و هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان در قالب شورای داوری کار خود را ر بخش های مختلف آغاز می‌کند.
 
این دوره از جشنواره طبق جدول منتشر شده قرار بود ساعت ۹ صبح فردا با اجرای بخش ویژه موسیقی دستگاهی در تالار رودکی آغاز شود که به دلیل همزمانی با مراسم خاکسپاری مرحوم داوود رشیدی، برنامه جشنواره از ساعت ۱۰.۳۰  آغاز خواهد شد.
 
در اولین روز جشنواره موسیقی دهم جوان طبق برنامه زمان بندی نوازندگان و خوانندگان در بخش ویژه موسیقی دستگاهی در حضور داوران این بخش متشکل از حسین علیزاده، مهدی آذرسینا، علی‌اکبر شکارچی، مجید کیانی، مینا افتاده، عبدالنقی افشارنیا، محمدعلی کیانی‌نژاد، داریوش پیرنیاکان، علی اصغر شاه‌زیدی و نصرالله ناصح‌پور به اجرا می‌پردازند.
 
طبق جدول جشنواره دهم موسیقی ملی جوان، روز دوشنبه ۸ شهریورماه تارنوازان نوجوان و جوان، سه شنبه ۹ شهریورماه نوازندگان سه تار، چهارشنبه ۱۰ شهریورماه نوازندگان سنتور و قانون و پنجشنبه ۱۱ شهریورماه نوازندگان کمانچه روی صحنه رقابت می‌روند.
 
در هفته دوم دهمین جشنواره موسیقی ملی جوان در تاریخ ۱۳ شهریورماه نوازندگان عود و آوازخوانان جوان، ۱۴ شهریورماه نوازندگان تنبک و نوازندگان و خوانندگان بومی مازندران، ۱۵ شهریورماه نوازندگان نی و نیز نوازندگان سازهای بومی لرستان، ۱۶ شهریورماه نوازندگان ویلن، ویولا و ویلنسل، ۱۷ شهریورماه نوازندگان پیانو و گیتار و ۱۸ شهریورماه نوازندگان فلوت، کلارینت، ابوا و ترومپت در حضور هیات داوران به اجرا خواهند پرداخت.
 
در هفته سوم این دوره از جشنواره نیز در تاریخ ۲۰ شهریورماه نوازندگان و خوانندگان محلی آذری، ترکمن، بختیاری و بوشهر، ۲۱ شهریورماه نوازندگان و خوانندگان محلی موسیقی شرق، جنوب و شمال خراسان، دوشنبه ۲۲ شهریورماه نوازندگان تنبور و آوازخوانان موسیقی کرمانشاه و سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه نوازندگان دف و سازهای محلی موسیقی کردی به اجرا می‌پردازند.
 
دهمین جشنواره موسیقی ملی جوان با اعلام برگزیدگان خود ۲۴ شهریورماه در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد. این در حالی است که تمامی اجراهای این دوره از جشنواره به غیر از روز اول از ساعت ۹ صبح در تالار رودکی برگزار می شود.
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دهمین جشنواره موسیقی جوان فردا آغاز می شود | موسیقی ما