برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر کل دفتر موسیقی:
برج آزادی به عنوان نماد تهران محل مناسبی برای برگزاری هفته موسیقی نواحی بود
موسیقی ما -  برج آزادی به عنوان نماد تهران محل مناسبی برای برگزاری هفته موسیقی نواحی بود. فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین اجرای نخستین هفته موسیقی حضور یافت.
 
فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین اجرای نخستین هفته موسیقی حضور یافت. طالبی در حاشیه این اجرا، نشستی کوتاه با خبرنگاران داشت و به سوالات آنان پاسخ داد.
 
مدیر کل دفتر موسیقی در خصوص انتخاب برج آزادی به عنوان محل برگزاری این هفته گفت: برج آزادی نماد تهران و به نوعی یکی از اصلی ترین نمادهای ایران است. این برج در ورودی تهران واقع شده و محل رفت و آمد مسافرین تهران است، امکانات بسیار خوب، سالن استاندارد و فضای مناسبی دارد و از این جهات محل مناسبی برای برگزاری هفته موسیقی نواحی بود.
 
طالبی در ادامه در خصوص ادامه برگزاری این برنامه در آینده نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: در نظر است تا هر سال دو هفته موسیقی نواحی را در تهران برگزار کنیم و اگر امسال با توجه به ترافیک جشنواره ها در نیمه دوم سال نتوانیم این امر را عملی کنیم، در فروردین سال آینده، دومین هفته موسیقی نواحی را برگزار خواهیم کرد.
 
مدیرکل دفتر موسیقی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تفاوت هفته موسیقی با جشنواره موسیقی نواحی گفت: در جشنواره موسیقی نواحی بحث رقابت و داوری است، اما در هفته موسیقی نواحی ما امکان ارائه موسیقی نواحی را برای گروه ها فراهم میکنیم تا موسیقی خود را بهتر معرفی کنند و گردش اقتصادی بهتری در این شاخه مهم از موسیقی اتفاق بیافتد.
 
نخستین هفته موسیقی نواحی از یکم تا ششم شهریور در برج آزادی برگزار شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 13:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برج آزادی به عنوان نماد تهران محل مناسبی برای برگزاری هفته موسیقی نواحی بود | موسیقی ما