برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین‌بار از ایران در تاریخ نیم قرن فعالیت این کمپانی مطرح
«رضا یزدانی» به جمع آرتیست‌های «Ibanez» راه پیدا کرد
موسیقی ما - «رضا یزدانی» آرتیست کمپانی مطرح «Ibanez» شد. این شرکت در زمینه تولید انواع گیتار الکتریک و گیتاربیس فعالیت می‌کند و هنرمندان سرشناسی از اقصی نقاط جهان آرتیست «Ibanez» هستند. اما این برای اولین‌بار است که یک هنرمند از ایران آرتیست این کمپانی ژاپنی می‌شود. پس از ورود به سایت رسمی «Ibanez» در کنار نام هنرمندان مطرحی از کشورهای ژاپن، کانادا، آمریکا، فنلاند و تایوان و... نام و تصویر رضا یزدانی با پرچم جمهوری اسلامی ایران هم به چشم می‌خورد. اگر وارد صفحه شخصی این خواننده در آن سایت هم شوید، علاوه بر درج مشخصات و جزئیات صفحات اجتماعی او، مشخصات محصولات «Ibanez» که مورد استفاده یزدانی قرار می‌گیرد هم درج شده است.

«آی‌بانز» یک کمپانی ژاپنی است که فعالیتش را از سال 1957 و در شهر «ناگویا» و با تولید گیتار کلاسیک آغاز کرد. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنعت موسیقی محصولات دیگری نظیر گیتار الکتریک، گیتاربیس، ماندولین، پیانو، ویولن، ترومپت و ساکسوفون و... هم به ویترین سازهای این شرکت افزوده شد. «پاول گیلبرت»، «مایک تامسون»، «جو ستریانی» و «استیو وای» از جمله چهره‌های سرشناس موسیقی جهان هستند که با گیتار «آی‌بانز» مخصوص خود می‌نوازند و اکنون نام رضا یزدانی از ایران در کنار نام این هنرمندان به عنوان آرتیست «آی‌بانز» قرار گرفته است.

شرکت‌های مطرح تولید ساز در دنیا با برخی موزیسین‌های حرفه‌ای در دنیا به عنوان آرتیست همکاری و ارتباط برقرار می‌کنند. کمپانی‌ها برای انتخاب و معرفی یک موزیسین یا نوازنده ملاک‌های مختلفی را مدنظر قرار می‌دهند و سپس او را به عنوان آرتیست خود معرفی خواهند کرد. این امر، ضمن مطرح‌شدن نام ایران در زمینه موسیقی جهان، باعث معرفی هرچه بیشتر هنرمندان داخلی به مخاطبان و موزیسین‌های کشورهای دیگر می‌شود. رضا یزدانی هم در حالی به عنوان آرتیست کمپانی «آی‌بانز» معرفی شده که فاصله چندانی با بیست سال فعالیت حرفه‌ای در عرصه موسیقی ندارد. او در میان مخاطبان با خوانندگی کارهای پاپ – راک شناخته می‌شود اما در زمینه آهنگسازی و نواختن انواع گیتار و درامز و... به شکل حرفه‌ای فعالیت می‌کند. یزدانی تا کنون علاوه بر انتشار ده آلبوم و برگزاری کنسرت‌های متعدد، سابقه ایفای نقش در سینما و تئاتر را هم دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 10:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 شهریور 1395 - 13:46

رضا یزدانی عزیز بی شک بهترین نماینده از طرف ایران هست ، صدایی بسیار زیبا و دستانی هنرمند داره که باعث افتخار طرفدارا و ایران هستن، ، برقرار باشن و تبریک ویژه خودمو به عنوان یکی از طرفدارای دو آتیشه خدمت سلطانمون دارم ،

سه شنبه 9 شهریور 1395 - 15:54

واقعا جای تبریک داره... امیدوارم رضا یزدانی هرچی بیشتر و بیشتر پیشرفت کنه.

سه شنبه 9 شهریور 1395 - 22:55

واقعا جای تبریک دارد.

a.d
یکشنبه 14 شهریور 1395 - 04:33

مگه یزدانی گیتار هم میزنه؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رضا یزدانی» به جمع آرتیست‌های «Ibanez» راه پیدا کرد | موسیقی ما