برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصار در جملات و موتیف‌ها به «پیشوازی» نوازنده‌ی برجسته‌ی سنتور
سیامک آقایی ادامه‌ی تور کنسرت‌های خود را برگزار می‌کند
موسیقی ما - «سیامک آقایی» - نوازنده‌ی برجسته‌ی سنتور- در ادامه‌ی تور کنسرت‌های «باز عشق» 22 شهریور ماه در کرمانشاه به اجرای برنامه خواهد پرداخت. او را در این کنسرت، «کامران منتظری» - نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای- همراهی خواهد کرد.
 
ادامه‌ی کنسرت «باز عشق»  پس از وقفه‌ای یک ساله، اواخر مرداد ماه در تالار وحدت آغاز شد. او در حالی ادامه‌ی تور کنسرت‌های خود را برگزار می کند که سالِ گذشته، دستِ راستش دچار آسیب شد و اعصاب و تاندون‌های آن آسیبی جدی دید؛ اما او حالا بارِ دیگر روی صحنه است تا توانایی‌هایش را به رخِ مخاطبانش بکشاند.

این نوازنده‌ی برجسته‌ی سنتور، دغدغه‌ی اجرا در شهرستان‌ها را داشته است و این بار نیز پس از قزوین قرار است در کرمانشاه روی صحنه برود. سیامک آقایی در بروشور این کنسرت درباره «پیشواز» آورده است: «به قطعه آوازی که قبل از پیش درآمد و یا قطعات آغازین موسیقی دستگاهی ایرانی، ساخته و اجرا می‌شود به پیشنهاد این جانب می‌توان پیشواز را اطلاق کرد. چگالی و اختصار در جملات، موتیف ها،ملودی و ضرباهنگ، وجه مشخصه پیشواز است.»
 
کنسرت «باز عشق» یک سال پیش در شهرهای مختلف ایران مانند تبریز، همدان، یزد، مشهد، رشت، سمنان، خرم‌آباد، تربت حیدریه، بندرعباس، اصفهان و… اجرا شد و سیامک آقایی قصد دارد امسال هم این برنامه را در شهرهای دیگری روی صحنه ببرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 14:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیامک آقایی ادامه‌ی تور کنسرت‌های خود را برگزار می‌کند | موسیقی ما