برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اجرای مهرماه برج میلاد؛
پالتی‌ها ساز خداحافظی‌شان را با تهران کوک می‌کنند
موسیقی ما - به‌رغم آن‌که مخاطبان گروه پرطرفدار «پالت»، این روزها حسابی از کنسرت‌هایشان استقبال می‌کنند، کنسرت روز یکشنبه 4 مهرماه آن‌ها در برج میلاد، آخرین اجرای تور «شهر من بخند» در تهران خواهد بود.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «پالت» که چند هفته پیش کنسرت فضای باز موفقی را در قالب فستیوال موسیقی بارانا در کنار بزرگان موسیقی ایران در کاخ نیاوران روی صحنه برد و تنها گروهی بود که توانست تمام بلیت‌های کنسرتش را به فروش برساند، قصد دارد با آغاز فصل پاییز آخرین اجرای تهران تور «شهر من بخند» را برگزار و تا تابستان سال آینده از استیج تهران خداحافظی کند. اما قرار است تور «شهر من بخند» در شهرستان‌ها، در شش ماه دوم سال، ادامه یابد.

پالتی‌ها این روزها حسابی سرشان شلوغ است و برنامه ریزی برای پروژه‌های متعددی که در دست دارند، باعث این تصمیم‌گیری از جانب آنها شده است. امید نعمتی (خواننده) درباره این موضوع می‌گوید: «قبل از هر چیز می‌خواهم از طرفداران «پالت» قدردانی کنم که همیشه همراه ما بودند و با استقبال آنها در این مدت توانستیم کنسرت‌های «شهر من بخند» را در تهران و برخی شهرستان‌ها برگزار کنیم. ما این روزها مشغول کار روی آلبوم سوم گروه هستیم و در کنارش آلبوم‌های انفرادی اعضای گروه را پیش می‌بریم. علاوه بر آن در حال تولید موسیقی برای یک فیلم سینمایی هم هستیم که جزئیات آن را به زودی اعلام می‌کنیم. به همین دلایل تصمیم گرفتیم با اجرای مهرماه خود در برج میلاد، با مخاطبان تهرانی تا تابستان سال آینده خداحافظی کنیم و تمرکزمان را روی پروژه‌های گروه بگذاریم. علاوه بر آن، ما که همیشه سودای دیدار مخاطبانمان در شهرستان‌ها را در سر داشته‌ایم، فرصت را مغتنم شمرده و تصمیم گرفته‌ایم در شش ماه دوم سال به دیدار آنها برویم.»

«پالت» برای اجرای قطعات محبوبش در این برنامه به جز همراهان همیشگی خود یعنی امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفون)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنترباس و همخوان)، سردار سرمست (کیبورد و آکاردئون) و امین طاهری (درامز) از حضور مهدی ساکی (خواننده) و شقایق صادقیان (فلوت) که از یاران قدیمی «پالت» در نخستین مجموعه اجراهای آنها بوده‌اند نیز بهره خواهد برد. رپرتوار «پالت» در کنار قطعات منتخب هر دو آلبوم گروه، شامل قطعات تازه‌تری نیز خواهد بود.

آخرین کنسرت سال جاری گروه «پالت» در تهران، روز یکشنبه 4 مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود که بلیت‌فروشی آن از امروز (پنجشنبه 11 شهریورماه) توسط سامانه بلیت‌فروشی «ایران کنسرت» آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 09:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پالتی‌ها ساز خداحافظی‌شان را با تهران کوک می‌کنند | موسیقی ما