برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی دعوت شورای اروپا (Europe Council) از این هنرمند
علی قمصری در ساختمان شورای اروپا تارنوازی می‌کند
موسیقی ما - شورای اروپا نهم نوامبر (نوزدهم آبان ماه) برای اجرای یک پرفورمنس با موضوع اسلام و اروپا، از «علی قمصری»- آهنگساز و نوازنده‌ی تار- و «لوسین خاچاتوریان» Lusine Khachatryan- نوازنده‌ی پیانو- دعوت کرده است تا در ساختمان این شورا به اجرای برنامه بپردازند.
 
 قرار است در این روز، تار قمصری در مواجهه با پیانوی خاچاتوریان نوعی گفت‌وگوی موسیقایی و فرهنگی با یکدیگر انجام دهند، این رویداد یکی از مهمترین رویدادهایی است که در آن کلیه‌ی وزرای امور خارجۀ کشورهای اروپایی و چهره‌های مهم فرهنگی جهان دعوت شده اند. به دلیل اهمیت بالای این اجرا، قمصری هفتم اکتبر برای تمرین و ضبط فیلم‌ها به ارمنستان سفر خواهد کرد و خاچاتوریان نیز از آلمان به او می‌پیوندد.
 
علی قمصری تا امروز با حضور در بیش از ٧٠ فستیوال جهانی، انتشار ١٥ آلبوم در ایران و فرانسه با همایون شجریان، علیرضا قربانی و محمد معتمدی و...، ورک شاپ در دانشگاه های یو بی سی کانادا و کنسرواتوارهای بارسلون و پاریس، اجرای پروژۀ ارکسترال شیپور صلح، اجرای پروژۀ تار ایرانی عشق جهانی با کوارتت های کشورهای مختلف، انتشار کتاب هارمونی ایرانی و اجرای کنسرت‌های متعدد با هنرمندان بزرگ ایران، خود را یکی از پرکارترین ها و پرانگیزه ترین ها نشان داده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 12:29

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی قمصری در ساختمان شورای اروپا تارنوازی می‌کند | موسیقی ما