برنامه یاد بعضی نفرات
 
گپ «موسیقی ما» با خواننده «خوشبختیت آرزومه» که 29 شهریور برای اولین بار با مخاطبینش روبرو خواهد شد؛
سیامک عباسی: بعد از این کنسرت، فصل جدید زندگی هنری من آغاز می‌شود
موسیقی ما - «سیامک عباسی» از جمله چهره‌های پرطرفدار موسیقی پاپ است که امسال توانسته حضور در بازار موسیقی را تجربه کند و باید او را ستاره جدید موسیقی رسمی کشور دانست؛ هرچند پیش از این‌ها هواداران زیادی پیدا کرده بود. او ده روز پیش نخستین آلبومش را تحت عنوان «خوشبختیت آرزومه» منتشر کرد و قرار است 29 شهریور اولین کنسرتش را به همت موسسه «آوای هنر» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کند. کنسرتی که بلیت‌هایش در کمتر از 24 ساعت به فروش رسید و برای یک شب دیگر (3 مهر) تمدید شد. او در آستانه این کنسرت پس از مدت‌ها موزیک‌ویدئویی منتشر کرده است. به بهانه انتشار ویدئوی «فلسفه‌های پوچ» -که فضایی نزدیک به آثار تصویری قبلی این هنرمند دارد- و در آستانه اولین کنسرت سیامک عباسی، با او که این روزها حسابی پرکار شده دقایقی گپ زدیم.
 
  • * این اولین مواجهۀ تو با مخاطبینت است و چیزی که این کنسرت را متمایز می‌کند، این است که مخاطب تو قرار است برای اولین بار با چهره‌ات روبرو شود. بعضی‌ها هم می‌گویند شاید سیامک عباسی در این کنسرت هم چهره‌اش را نشان ندهد و مثلاً با ماسک ظاهر شود!
نه، در این کنسرت قطعاً دیده می‌شوم! دیده شدنم هم به دلیل ضرورت حضور خواننده در کنسرت است و این‌که باید برای مخاطبانم بخوانم. اما آن‌چه برای من اهمیت بیشتری دارد، این است که به نظرم بعد از این کنسرت فصل جدیدی از زندگی هنری من آغاز می‌شود. مخاطب من بعد از کنسرت 29 شهریور با کاراکتر سیامک عباسی ارتباط برقرار می‌کند و تازه ماجرای کارِ جدی من شروع می‌شود. این تازه اول راه است. من فکر می‌کنم که ارتباط بین من و مخاطبانم پربارتر و پر رنگ‌تر می‌شود و این اتفاق بسیار خوبی است.
 
  • * تعدادی از محبوب‌ترین قطعات تو در آلبومت گنجانده نشد. آیا آن قطعات هم -که طرفداران زیادی دارند- در کنسرت اجرا خواهند شد؟
بله، تقریباً همۀ آهنگ‌های معروفم به اضافۀ چند قطعۀ انتخاب شده از آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را اجرا می‌کنیم. خودم هم به اجرای آهنگ‌های پرطرفدار و هم‌خوانیِ آنها با مردم علاقه‌مندم و برایش لحظه‌شماری می‌کنم.
 
  • * بازخورد آلبوم «خوشبختیت آرزومه» چطور بود؟
بسیار خوب بود. واقعاً از چیزی که تصور می‌کردم بسیار بهتر بود و خدا را شکر چند آهنگ آن هم خیلی محبوب شد
.
  • * کدام‌یک از قطعات با استقبال بیشتری مواجه شده‌‌اند؟
قطعاتی مثل «سقوط»، «عشق دور»، «دریاچۀ نمک» و «بارون» بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و نظرات مثبت زیادی درباره این آهنگ‌ها دریافت کرده‌ام. همین آهنگ «فلسفه‌های پوچ» که ویدئوی آن را منتشر کرده‌ایم با اینکه آهنگ خاصی است و کمی دُز راکش زیاد است اما خیلی محبوب شده است.
 
  • * سوالی که پیش از انتشار این ویدئو برایم وجود داشت این بود که آیا سیامک عباسی باز هم در زمینه ساخت موزیک‌ویدئو با آن فضای خاص کار خواهد کرد یا نه؟
بله، حتماً. چند ویدیوی دیگر هم آمادۀ پخش هستند. من سال‌ها کار می‌ساختم و منتشر نمی‌کردم. در واقع نوعی احتکار در مورد آثارم انجام دادم. حالا زمان انتشار این کارها است

.
  • * پس از این به بعد با یک سیامک عباسی پر کار روبرو خواهیم بود.
بله. قطعاً همین طور است. هم کارهایی که از قبل آمادۀ پخش بوده‌اند و هم کارهایی که این روزها در حال ساختشان هستیم، به زودی منتشر خواهند شد.
 
***
کنسرت این خواننده به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» در تاریخ‌های 29 شهریور و 3 مهر 1395 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. تعداد محدودی از بلیت‌های این کنسرت از طریق سامانه 84200 قابل خریداری است.

موزیک ویدئوی قطعه «فلسفه‌های پوچ» را از «تماشاخانه» یا اپلیکیشن سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 13:11

دیدگاه‌ها

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 18:37

ارزوی موفقیت برای سیامک هنرمند.
البومش اون چیزی ک انتظار داشتیم نبود ولی سیامک واقعا هنرمنده و صذای زیبایی داره

سه شنبه 30 شهریور 1395 - 07:12

آقا یاس رفت کنسرتش. یه گزارش برین بابا. یه کاری کنین حمایت از یاس بیشتر بشه توروخدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیامک عباسی: بعد از این کنسرت، فصل جدید زندگی هنری من آغاز می‌شود | موسیقی ما