برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری «نگار خارکن» و آموزشگاه آنلاین ریتمیتیکا
کتاب اینترکتیو آموزش مقدماتی کمانچه منتشر شد
موسیقی ما - کتاب اینترکتیو «آموزش مقدّماتى كمانچه» کاری مشترک از «نگار خارکن» و آموزشگاه آنلاین ریتمیتیکا توسط نشر خانه‌ی هنر خرد منتشر شد. آموزشگاه آنلاين ريتميتيكا با استفاده از پلت فرم اختصاصى و با كمك كادرِ متخصصِ موسیقیِ ایرانی سعى دارد موسيقى را به شكل اصولى به تمام افراد علاقه‌مند در دنیا كه امكان حضور در كلاس‌هاى موسيقى ايرانى را ندارند، آموزش دهد.
 
کتاب های اینترکتیو منابع کمک آموزشی مدرن و بسیار مفیدی است که می‌تواند تحولی بزرگ در جریان پیشرفت آموزش موسیقی ایجاد کند. «نگار خارکن» مؤلف کتاب، درباره آن می گوید: «كتاب آموزش مقدماتى كمانچه،‌ كوششى‌ است هم براى ارائه‌ى يك شيوه‌ى هدفمند آموزشى به نوآموزان ايرانى و هم تلاشى براى معرّفى اين ساز به غيرِ ايرانيان. فكر نخستينِ اين كار در زمان ارائه‌ى پايان‌نامه‌ى تحصيلى مقطع كارشناسى ارشد به راهنمايى استاد ارجمند جناب آقاى على اكبر شكارچى در ذهنم خطور كرد كه در اين نسخه هم ردّپاى نوع نگاه آموزشى ايشان كمابيش مشهود است. از سوى ديگر تجربه‌ى چندين سال معلّمى هم به زبان فارسى به ايرانيان و هم به زبان انگليسى به غير ايرانيان نكاتى را فراروى كار تدريس من قرار داده است كه گمان مى‌كنم در متد پيش رو تا حدّى به آنها پرداخته‌ام. بديهى‌ است اين آغاز كار است و مواجهه‌ى نوآموزان و آموزگاران تازه با اين متد و نظرهاى كارشناسى آنان براى رفع اشكالات احتمالى و افزودن بر كارايى آن بسيار لازم خواهد بود.»
 
این کتاب در حال حاضر روی آی‌پد، آیفون و کامپیوترهای مکینتاش در ۵۲ کشور دنیا از طریق آی بوک ستور(iBookstore)  قابل خریداری است. علاقه‌مندان خارج از کشور از طریق شناسه‌ی اپل (apple ID) و دوستان داخل ایران با خریداری کارت‌های هدیه‌ی آی تونز (itunes gift card) ]قابل خریداری در فروشگاه های محصولات اپل و همچنین فروشگاه های آنلاینمی توانند از این کتاب استفاده کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 00:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کتاب اینترکتیو آموزش مقدماتی کمانچه منتشر شد | موسیقی ما