برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده ای که حسابی گل کرد
موسیقی ما - محسن رجب‌پور تهیه‌کننده و مدیرعامل موسسه «ترانه شرقی» که طی ماه‌های اخیر در راستای پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی خوانندگان جوان موسیقی پاپ از جمله حامد همایون را به مخاطبان موسیقی معرفی کرده درباره برنامه های آینده این خواننده بیان کرد: طی سال های گذشته به ویژه سه سال اخیر که موسسه «ترانه شرقی» کم کارتر از گذشته بوده تلاش کردیم با راه اندازی پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی از خوانندگان مستعد را به جامعه موسیقی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: این برای ما مایه بسی خوشحالی است که بر اساس توانمندی هنرمندان و تلاشی که از سوی موسسه انجام گرفته این هنرمندان توانسته اند به مخاطبان معرفی و آثارشان نیز مورد توجه قرار بگیرد. حامد همایون هم از جمله خوانندگانی است که بر اساس پروژه استعدادهای موسیقی ایران در کمتر از یک فصل به جایگاه مناسبی در گوش شنیداری جامعه رسید. البته قاعده ما بر این است که فعلا روند انتشار تک تراک ها به همین صورت انجام پذیرید. ضمن اینکه در حین انتشار این تک تراک ها مشغول ضبط آلبوم هم هستیم تا بتوانیم در فصل چهارم کاری حامد همایون، او را به مرز برگزاری کنسرت برسانیم زیرا لازم است این تولیدات حداقل به ۲۰ قطعه برسد که به نظر من مقدمه مناسبی برای اجرای زنده است.
مدیر برنامه های حامد همایون درباره تعاملاتش با این هنرمند توضیح داد: خوشبختانه در این شرایط رابطه خوبی بین من و این خواننده وجود دارد و فکر می کنم این همکاری در سال‌های بعد هم دنبال شود. امیدوارم چنین فضایی در چند سال آینده نیز استمرار داشته باشد و شاهد فعالیت های موثر بین خوانندگان پروژه «استعدادهای ایرانی» باشیم.

 
منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 17:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت خواننده ای که حسابی گل کرد | موسیقی ما