برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین شنبه مهرماه و با حضور عوامل این مجموعه
«شهرام بزرگمهر» از آلبوم «خواستنی» رونمایی کرد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر»، روز شنبه سوم مهرماه در سالن همایش‌های امام علی(ع) تهران برگزار شد. او در این مراسم پذیرای جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و همچنین برخی از مخاطبانش بود.

شهرام بزرگمهر برای اولین‌بار رو به روی نمایندگان رسانه‌ها و همچنین مخاطبانش نشست و توضیحاتی در مورد روند کاری چند سال اخیر خود و همچنین آلبوم جدیدش مطرح کرد. آلبومی که ماه مرداد و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ به بازار عرضه شد. «امیر ارجینی»، «شهاب اکبری»، «پوریا حیدری»، «علی استیری» و «مازیار عطاریان» و... از جمله چهره‌های حاضر در این مجموعه بودند.

«فرحناز منافی‌ظاهر»، بازیگر سینما و تلویزیون، در ابتدای برنامه به عنوان مجری پشت تریبون حاضر شد و ضمن خوش‌آمدگویی به حضار توضیحات مختصری درباره آلبوم جدید شهرام بزرگمهر بیان کرد. او همچنین برای اولین بار به این نکته اشاره داشت که شهرام بزرگمهر قبلا به شکل جدی در عرصه ورزش فعالیت داشته و فوق لیسانس رشته فیزیوتراپی است. سپس «حمید نوری‌فام»، مدیر شرکت گیتی گویش، که امور اخذ مجوز این آلبوم را پیگیری کرده بود به روی صحنه آمد. او توضیحاتی درباره سوابق کاری این خواننده و همچنین غیبت چند ساله‌اش از عرصه موسیقی مطرح و به برخی جزئیات آلبوم جدید شهرام بزرگمهر اشاره کرد.

سپس شهاب حسینی (تنظیم‌کننده)، امیر ارجینی و علی استیری (ترانه‌سرا) و مازیار عطاریان (تنظیم‌کننده) در جایگاه ویژه روی استیج قرار گرفتند. بعد از حضور این هنرمندان، شهرام بزرگمهر در حین پخش دموی آلبومش وارد سالن شد و در کنار عوامل آلبوم قرار گرفت. شهرام بزرگمهر در ابتدای صبحت‌هایش ضمن قدردانی از سایر عوامل تولید آلبومش نظیر پوریا حیدری، شهاب اکبری و سعید سام که در سالن حضور نداشتند گفت: «سابقه همکاری من و مازیار عطاریان و شهاب اکبری به حدود پانزده سال قبل بازمی‌گردد و ما هرکاری که در آن مقطع زمانی با هم انجام دادیم از کارهای هیت بود.»

او سپس گفت:«به دلیل علاقه قلبی و تعلق خاطر من پروژه تولید قطعه‌ای با مضمون عاشورا را آغاز کرده‌ایم که تنظیم این کار هم توسط مازیار عطاریان انجام شده و تا کنون زحمت‌های زیادی برایش کشیده است. سعی کردیم این اثر متفاوت و در شأن حضرت عباس(ع) باشد چون من نسبت به آن بزرگوار ارادت قلبی دارم.»

مازیار عطاریان هم در مورد این اثر گفت: «این اثر یک قطعه تلفیقی و پاپ-سنتی است و برای تنظیم و اجرای آن از دستگاه شوشتری و گوشه‌های همایون استفاده کرده‌ایم.»

شهرام بزرگمهر که تهیه‌کنندگی آلبوم «خواستنی» را هم بر عهده داشته در بخش دیگری از مراسم از زحمات حمید نوری‌فام برای امور مجوز آلبومش قدردانی و اعلام کرد که چاپ دوم این مجموعه به زودی در بازار توزیع می‌شود. این خواننده درباره تیزر آلبومش که با شکل و شمایل متفاوتی و در فرودگاه «پیام» ضبط شده بود هم گفت:«تیزر این آلبوم بزرگترین پروژه تیزر یک آلبوم موسیقی پس از انقلاب بود و با شش هواپیما و در چندین لوکیشن مختلف ضبط شد. کارگردانی این تیزر توسط پدرام اکبری انجام شد و زحمات زیادی برای این کار کشید.»

امیر ارجینی، ترانه‌سرای قطعات نیمکت خالی و کابوس تنهایی در آلبوم خواستنی، هم این توضیحات کوتاه را بیان کرد:«شهاب اکبری برای سفارش ترانه‌های این آلبوم با من و سپس متوجه شدم که سال‌ها پیش زمانی که آلبوم «متأسفم» را با «محسن چاوشی» کار می‌کردیم، شهرام بزرگمهر را دیده بودم و می‌شناختم.»

شهرام بزرگمهر نهایتاً صحبت‌هایش را با ذکر این توضیح که در حال برنامه‌ریزی برای اجرای زنده پس از ماه‌های محرم و صفر است به پایان رساند. این خواننده در انتهای برنامه قطعات «نگاه بی‌تفاوت»، «صدای خسته»، «نیمکت خالی»، «بهترین آرزوها» و قطعه‌ای که برای حضرت عباس(ع) آماده کرده را برای مخاطبان اجرا کرد. در این بین قطعه جدید او برای ماه محرم با وجود اینکه نسخه اتود بود و هنوز تکمیل نشده است با استقبال بیشتری از سوی حاضرین همراه شد.

«مهران مستی»، «امید جهان»، «بهنام ناصری»، «هما خاکپاش»، «حمید خوانساری» و «نیما علامه» از جمله هنرمندان حاضر در جمع مهمانان این برنامه بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «ساناز جهان‌آرایی» از این برنامه را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 09:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهرام بزرگمهر» از آلبوم «خواستنی» رونمایی کرد | موسیقی ما