برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده قطعه «جادوی خاص» حضور رسمی در بازار موسیقی را تجربه خواهد کرد
مجوز شعر و موسیقی اولین آلبوم «سینا شعبانخانی» صادر شد
موسیقی ما – مجوز شعر و موسیقی اولین آلبوم رسمی «سینا شعبانخانی» صادر شد. این مجموعه هم‌اکنون در مراحل پایانی اخذ مجوز قرار دارد و به محض اتمام امور اداری، پس از ماه‌های محرم و صفر روانه بازار خواهد شد. هنوز جزئیات دقیقی از عوامل تولید این مجموعه عنوان نشده اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چهره‌های سرشناسی در بخش‌های مختلف  تولید آثار همراه این خواننده جوان بوده‌اند. از سوی دیگر خواننده قطعه پرطرفدار «جادوی خاص» به زودی تمرینات ارکسترش را آغاز می‌کند و قرار است با فاصله کوتاهی از انتشار آلبوم، اولین کنسرت رسمی‌اش را در پایتخت برگزار کند. تیم اجرایی این خواننده این روزها ضمن پیگیری مراحل انتشار آلبوم جدید، در حال برنامه‌ریزی برای کنسرت تهران هستند و پس از آن تا پایان سال جاری تور اجراهای او در ایران هم برگزار می‌شود.

نکته دیگر درباره سینا شعبانخانی این است که او نیمه اول آبان‌ماه و پس از وقفه‌ای حدوداً نه ماهه تک‌آهنگ جدیدی را منتشر خواهد کرد. خواننده قطعه «من بی تو» طی ماه‌های اخیر به غیر از حضور در برنامه «دورهمی» و ویژه‌برنامه عید غدیر خم شبکه استان «خراسان رضوی» در سکوت کامل به سر می‌برد. شعبانخانی ظاهراً ترجیح داده بدون هیچ مصاحبه و فعالیت رسانه‌ای خاصی روند اخذ مجوز فعالیتش را پیگیری کند و طی این مدت فقط در چند کنسرت به عنوان مهمان حضور داشت.

سایت «موسیقی ما» طی روزهای آینده گفتگوی مفصلی را براي اولين بار با سینا شعبانخانی انجام خواهد داد و به همراه این هنرمند تمامی ابعاد فعالیت‌های هنری چند سال اخیرش را بررسی می‌کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 03:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز شعر و موسیقی اولین آلبوم «سینا شعبانخانی» صادر شد | موسیقی ما