برنامه یاد بعضی نفرات
 
30 مهر و 2 آبان‌ در دانشگاه موسیقی این کشور؛
مجید ناظم‌پور در تونس سخن‌رانی می‌کند و کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - «مجید ناظم‌پور» - نوازنده‌ی عود و پژوهشگر- به دعوت وزارت فرهنگ کشور تونس و با همکاری رایزنی جمهوری اسلامی ایران دراین کشور، به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و سخن‌رانی می‌‌کند. او درتاریخ سی‌ام مهر و دوم آبان‌ماه در دانشگاه موسیقی این کشور تونس به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
او در این برنامه «بربت» خواهد نواخت و «سمیرا آمیز» با ساز دف او را همراهی می کند. «ناظم‌پور» می‌‌گوید: «در این برنامه قطعاتی ازساخته های خودم از جمله تصنیف وداع با خوانندگی خودم، قطعه تمدن خراسان، قطعه راز ساحل، قطعه رهگذر و قطعه تابلوها یک زندگی را اجرا خواهم کرد و علاوه بر آن قسمتی بداهه نوازی در دستگاه‌های ایرانی خواهیم داشت.»
 
«ناظم‌پور» همچنین سخنرانی‌اش را در دو بخش انجام خواهد داد، در بخش اول «مروری بر تاریخ موسیقی شرق» خواهد داشت و در بخش دوم اشتراکات و اختلافات بین موسیقی عربی و ایرانی را بررسی می‌کند. او تاکنون آثاری چون کتاب داستان بربت (مروری بر تاریخ پنج هزار ساله ساز عود، کتاب کاربرد موسیقی در هیپنوتیزم درمانی و مراقبه، کتاب مهارت عود نوازی (آموزش نوازندگی عود) در 6جلد را به همراهِ کتاب مجموعه قطعاتی برای ساز عود منتشر کرده است.
 
از جمله آثار شنیداری او نیز می‌توان به فلسفه، حکمت،‌ راز ساحل، کنسرت بربت، زریاب، مردی برای تمام فصول اشاره کرد. او همچنین در فستیوال‌های تخصصی عود در کشورهای سوریه، مراکش، عمان، قطر، الجزایر، تونس، لبنان، اتریش و... به اجرای برنامه و سخن‌رانی پرداخته است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید ناظم‌پور در تونس سخن‌رانی می‌کند و کنسرت می‌دهد | موسیقی ما