برنامه یاد بعضی نفرات
 
تا سیزدهم آبان ماه
مهلت ارسال آثار به سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» تمدید شد
موسیقی ما - مهلت ارسال آثار به سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» که تا 30 مهر ماه 1395 اعلام شده بود، تا 13 آبان تمدید شد. بر اساس این گزارش، سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که در بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی مستند، کلیپ، سرود و ترانه فراخوان داده شده استدر این مسابقه به موضوعات چرا مرگ بر آمریکا؟ چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟ آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خودبرتربینی،  آمریکا و حقوق بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام‌هراسی، آمریکا و ایران هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین در آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، آمریکا و تروریسم پروری پرداخته می‌شود. سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری این مسابقه است و جیتت کاستانا از اندونزی، هیکابی دمیرچی از ترکیه و محمود نظری از ایران داوران بخش کارتون این مسابقه هستند که هیئت داوران به شکل حضوری در ایران آثار را قضاوت خواهند کرد.

به نفرات اول تا سوم بخش اصلی  این مسابقه در رشته‌های عکس، پوستر و کاریکاتور به ترتیب 100 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 20 میلیون ریال تعلق می‌گیرد. همچنین در بخش جانبی در رشته‌های مستند، کلیپ، سرود و ترانه به نفرات اول تا سوم به ترتیب 30 میلیون ریال، 15 میلیون ریال و 7 میلیون ریال جایزه داده می‌شود.

اعلام نتایج آثار پس از بررسی داوران، طی مراسمی با عنوان اختتامیه جشنواره در تاریخ 16 آذرماه 1395 اعلام خواهد شد. قابل ذکر است که تمام آثار ارسالی به مسابقه به صورت کتاب و نمایشگاه استفاده خواهد شد. علاقه‌مندان برای بارگذاری آثار به سایت dw-usa.com/fa مراجعه کنند.
منبع: 
خبرگزاری فارس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 02:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهلت ارسال آثار به سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» تمدید شد | موسیقی ما