برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی حسین سلیمانی و خوانندگی مصطفی حسینی
آلبوم موسیقی «چل‌چله» منتشر می‌شود
موسیقی ما - «حسین سلیمانی» آلبوم موسیقی «چل‌چله» را با صدای «مصطفی حسینی» با  اجرای گروه «سایه سار» منتشر خواهد کرد و بعد از آن، کنسرت‌هایش را در داخل و خارج از کشور اجرا می‌کند. این اثر شامل قطعاتی چون عید نو (مولانا جلال‌الدین بلخی)، آواز با کمانچه (حافظ)، آب روان، سنگ خارا، باز بیا (عبدالله گمنام)، تک‌نوازی سه‌تار، مست و دیوانه (مولانا جلال‌الدین بلخی)، آواز با نی (فروغی بسطامی)، چل چله (عبدالله گمنام) است.

در این اثر علاوه بر حسین سلیمانی که خود کمانچه و کمانچه‌ی آلتو نواخته است، شهاب‌الدین آذین مهر (سه‌تار)، شاهو عندلیبی و اسکندر شهریاری (نی)، غنچه پیله‌وری (عود)، علی نعمت‌اللهی (تنبک و کاخن) و مسعود حبیبی (دف) نواخته‌اند.

«حسین سلیمانی» آهنگساز و نوازنده کمانچه است، او پیش از این، آلبوم «روزهای خوب» را به خوانندگی «امیر رفعتی» منتشر کرده بود که تقدیر شده هیئت داوران در بخش آهنگسازی سی امین جشنواره موسیقی فجر بود، همچنین گروه «سایه سار» به عنوان گروه برگزیده موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر دست یافته است. خودش درباره‌ی آن اثر می‌گوید:‌ «روزهای خوب، پروژه‌ای تحقیقاتی و به‌وسیله موسیقی ایرانی و سازکمانچه است که از موسیقی برای ایجاد همدلی در بین اساتید و مردم‌های کشور‌ها و فرهنگ‌های مختلف استفاده شده است. دراین پروژه اساتید مختلفی از ایران، هند، انگلستان وکانادا حضور داشتند و ان‌شاءالله به زودی نتیجه این تحقیقات که به صورت کتابخانه‌ای، اجرای موسیقی صحنه‌ای و بازدیدمنطقه‌ای و به مدت یک ماه در شهرهای بیدر و حیدرآباد هند بوده و قبل از آن در حدود یک سال در ایران انجام شده‌است، به صورت آلبوم صوتی و کتاب و مقاله منتشر خواهدشد.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 00:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «چل‌چله» منتشر می‌شود | موسیقی ما