برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین جشنواره موسیقی سبز برگزار می‌شود
«فرهاد هراتی» دبیر جشنواره موسیقی سبز شد
موسیقی ما - «فرهاد هراتی» - آهنگساز و خواننده- طی حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان دبیر اولین جشنواره موسیقی سبز منصوب شد. این درحالی است که شهرداد روحانی، اردشیر کامکار، همایون شجریان، فریبا لاهوتی، هنگامه اخوان، هانا کامکار، محمد درویش، دکتر کاظمی دینان و مجید فدایی از اعضای هنرمند شورای سیاست‌گذاریِ این جشنواره هستند.

در متن حکم رییس سازمان حفاظت محیط زیست  به فرهاد هراتی آمده است: «نظر به تجربه های گرانقدر جنابعالی در حوزه موسیقی و با توجه به برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی سبز بدینوسیله به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است آن هنرمند فرهیخته با بهره گیری و هم‌افزایی نخبگان این حوزه بتواند با کیفیتی ممتاز، حرکتی اجتماعی در حوزه محیط زیست از منظر موسیقی بیافریند و موسیقی دانان و ترانه سرایان با استعداد کشور اعم از پیشکسوت و جوان را به خلق آثار محیط زیستی تشویق کند.»

جشنواره موسیقی «سبز» با هدف جمع آوری و خلق آثار فاخر موسیقیایی در حوزه محیط زیست و مبدل شدن جمهوری اسلامی ایران به گرانیگاه دغدغه های محیط زیستی در جهان و ایجاد رغبت مضاعف در هنرمندان این عرصه برای تولید آثار جدید در تمامی بخش‌های موسیقی اعم از کلاسیک ایرانی، پاپ، الکترونیک، مدرن، راک، جز، بلوز، تلفیقی، بی کلام، موسیقی نواحی، ارکسترال و کرال، ترانه‌ها و موسیقی کودکانه توسط دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.
 
نشست خبری نخستین جشنواره موسیقی «سبز» دوشنبه سوم خردادماه سالجاری با حضور اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره و تعدادی از مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 09:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فرهاد هراتی» دبیر جشنواره موسیقی سبز شد | موسیقی ما