برنامه یاد بعضی نفرات
 
«سینا جهان‌آبادی» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» خبر داد
همایون شجریان برای اولین‌بار «هوای گریه» را در خارج از ایران اجرا می‌کند
موسیقی ما - «همایون شجریان» برای برگزاری تور کنسرت «هوای گریه» استرالیا سفر می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، این تور در روزهای 19، 20، 26 و 27 نوامبر برگزار می‌شود و گروهی به سرپرستی «سینا جهان‌آبادی»، همایون شجریان را همراهی خواهد کرد. تور «هوای گریه» سال گذشته در شهرهای مختلف ایران برگزار شد و استقبال طیف گسترده‌ای از مخاطبان همایون شجریان را به دنبال داشت. حالا قرار است پس از اتمام کنسرت‌های این خواننده در استرالیا، او ادامه تورش را در سایر شهرهای ایران روی صحنه ببرد.

سینا جهان‌آبادی -سرپرست گروه همایون شجریان- درباره جزئیات تور کنسرت‌های این خواننده در استرالیا به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «همایون شجریان برای اولین‌بار «هوای گریه» را در خارج از ایران اجرا می‌کند. تا کنون این تور فقط در داخل کشور اجرا می‌شد و حالا قرار است از 19 تا 27 نوامبر در شهرهای «پرت»، «سیدنی»، «بریزبن» و «ملبورن» اجرا داریم. قطعاتی که اجرا می‌کنیم از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» به آهنگسازی آقای «محمدجواد ضرابیان» است. تنظیم‌های این اجرا هم توسط ایشان و بنده انجام شده است. من در این تور سرپرست گروه و نوازنده کمانچه هستم، حسین‌ رضایی‌نیا (دف و دایره)، پاشا هنجنی (نی)، پریچهر خواجه (قانون)، میلاد محمدی (تار و شورانگیز)، آیین مشکاتیان (تمبک)، شهرام رکوعی (فلوت)، علی جعفری‌پویان (ویولن)، پریسا پیرزاده (ویولن)، لعیا اعتمادی (ویولن آلتو)، نگار نوراد (ویلنسل) و آتنا اشتیاقی (کنترباس) سایر دوستانی هستند که در گروه حضور دارند.»

جهان‌آبادی همچنین گفت: «از همان سال‌های اولیه انتشار آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها»، مردم داخل و خارج کشور از آن‌ها استقبال کردند و مورد توجه قرار گرفت. در جریان کنسرت‌هایی که در تهران و سایر شهرهای ایران برگزار کردیم، مخاطبان زیادی اغلب کارها را حفظ بودند. مطمئن هستم که ایرانیان خارج از کشور هم این آثار را شنیده‌اند و پیش‌بینی می‌کنم در استرالیا هم شاهد استقبال خوبی از اجراها و قطعات باشیم.»

این نوازنده کمانچه درباره تور داخلی «هوای گریه» هم اعلام کرد: «پس از تور استرالیا ادامه تور «هوای گریه» را در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌کنیم. فکر می‌کنم تور داخلی ما از اواخر آذر یا اوایل دی‌ماه آغاز شود. البته هنوز تاریخ‌ها قطعی نشده است. قصد داریم در ادامه تور «هوای گریه» به شهرهایی سفر کنیم که سال گذشته موفق به برگزاری کنسرت در آن شهرها نشدیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 11:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون شجریان برای اولین‌بار «هوای گریه» را در خارج از ایران اجرا می‌کند | موسیقی ما