برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازیگر مشهور خواننده محلی خراسانی شد+عکس
موسیقی ما - نمایش «مسافران» در سال 85 یک شب روی صحنه رفت؛ در این نمایش چهار زائر به همراه یک راننده از جاده هراز به سمت مشهد می‌روند و هر کدام مونولوگی در مورد این سفر می‌گویند. به جز پنج قطعه‌‌ از نمایش «مسافران» در «هفت مجلس در عزا و معجزه» دو قطعه از نمایش «مرکب‌خوانی» هم اجرا می‌شود که قطعات مدرن‌تری در باب عزا و سوگواری هستند.

خوانش‌گران «هفت مجلس در عزا و معجزه» بدون تغییر نسبت به اجرای «مسافران» در سال 85 علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، افشین هاشمی و حبیب رضایی هستند. افشین هاشمی در بخشی از این اثر نقش یک خواننده محلی خراسانی را بازی می‌کند.

برخلاف سال 85 که تنظیم و ساخت موسیقی بر عهده سعید ذهنی بود، این بار کار به سردار سرمست به عنوان پیانیست و تنظیم‌کننده سپرده شده است که رضا یزدانی، هاله سیفی‌زاده و بهرخ شورورزی نیز در مقام خواننده او را با آثاری از بابک بیات، سعید ذهنی، علیرضا افکاری، میشل لوگران، رشید بهبودف و موسیقی محلی خراسانی همراهی می‌کنند.

ترانه‌های این موسیقی-نمایش که پیش از آن که به نمایشنامه‌خوانی شبیه باشد به اجرا نزدیک است و علاوه بر استفاده از دکور، از طراحی لباس هم بهره می‌برد توسط عبدالجبار کاکایی، سپیده ذهنی و افشین مقدم سروده شده است.

موسیقی -نمایش «هفت مجلس در عزا و معجزه» از بیست و چهارم تا بیست و هشتم آبان هر روز ساعت 18:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

منبع: 
خبرآنلاین
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 23:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازیگر مشهور خواننده محلی خراسانی شد+عکس | موسیقی ما