برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار موزیک ویدئو و تک قطعه «آینه»
نخستین آلبوم گروه «آکرووایا» منتشر می‌شود
موسیقی‌ما – نخستین آلبوم رسمی گروه «آکرووایا» پس از انتشارو موفقیت موزیک ویدئو و تک قطعه «آینه» به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، عادل روح‌نواز نوازنده و تنظیم کننده سرشناس این گروه با اعلام این خبر در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: « در تلاشیم که از زاویه‌ای جدید به موسیقی نگاه کنیم. استقبال از نخستین موزیک ویدئو و تک قطعه گروه جوری بود که همه نسبت به ادامه این مسیر دلگرم تر شدیم و قطعا با اتفاقات بزرگ تری سعی خواهیم کرد مخاطبان مان را غافلگیر کنیم.»

روح‌نواز درباره استقبال از موزیک ویدئوی «آینه» افزود: «"آینه" با خوانندگی و آهنگسازی علی روح نواز قطعه ای اجتماعی با ترانه ای از علی روح نواز است که با زبان طنز به توجه بیش از حد افراد به ظاهر خودشان پرداخته شده است. تنظیم این آهنگ به عهده ی عادل روح نواز بوده و سعی بر این داشته که تلفیقی از سبک فانک و راک را ارائه دهد. سبکی که در ایران به دلیل ریتمیک بودن بسیار می تواند موفق باشد. ویدئو کلیپ "آینه" به کارگردانی سبحان فرزانه و نقش آفرینی وحید تقی زاده و گریم مجید ادراکی از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده و این نشان دهنده ی پذیرا بودن جامعه،از نوعی موسیقی متفاوت است. این ویدئو در یک ماه به رتبه اول پربازدید ترین ویدئو های ماه و همینطور در جایگاه چهارم محبوب ترین ویدئوهای 100 روز گذشته در سایت موسیقی ما رسید. خواننده و ترانه سرای این اثر سعی داشته در آلبوم به موضوعات و اقشار مختلف جامعه بپردازد. آکرووایا قصد دارد با ترکیب ذائقه قشرهای گوناگون مخاطبانش، آثار متفاوتی نسبت به موسیقی حال حاضر کشور ارائه دهد.»

در رزومه این گروه آمده: «گروه آکرووایا – Acrovaya از سال 84 در شهر رشت فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بدست آوردن تجارب متفاوت با هدف تولید آلبوم مجاز در ژانر پاپ راک به مسیر خود ادامه مى دهد . اين گروه داراى پنج عضو ثابت است : علی روح نواز : سر پرست گروه ، خواننده ، ترانه سرا ، اهنگساز و نوازنده ی گیتار - عادل روح نواز : اهنگساز ، تنظيم كننده و نوازنده ی گیتار - توحید نوری : نوازنده ی پیانو و کیبورد - مجتبی قربانی : نوازنده ی گیتار بیس - رامتین رودیانی : نوازنده ی درامز. آکرووایا واژه‌ای است که از دو کلمه‌ی «آکرو» (صفت یونانی به معنی نهایی) و «وایا» ( کلمه‌ای ایرانی که در فرهنگ لغت دهخدا به معنی:هدف، مقصد) تشکیل شده است . هدف نهایی برای همه انسانها رشد ، تكامل و طی کردن مسیر جاودانگی است و این موضوع برای همه قابل توجه هست.

روح نواز درباره نام گروهشان نیز معتقد است: «با قرار گرفتن دو کلمه غربی و شرقی در کنار هم‌، مى خواستیم علاوه بر جهانی بودن هدف، به سبک کارى گروه هم اشاره کنیم که تلفیقی از موسيقى غرب با بیان فارسی است.»

* درباره بعضی فعالیت های اعضای گروه

* علی روح نواز: خوانندگی و ترانه سرایی قطعات آلبوم و آهنگسازی اکثر قطعات را به عهده دارد. همچنین در پرونده‌ی کاری او آهنگسازی برای تئاتر، فیلم و بازی آنلاین دیده می‌شود. او همچنین کاندیدای بخش آهنگسازی در جشنواره جوان بوده است.

* عادل روح نواز: تنظیم کننده کلیه قطعات و آهنگساز 4 قطعه در آلبوم است. در پرونده ی کاری‌اش می توان به فعالیت های بین المللی او اشاره کرد. - شرکت در مسابقات جهانی گیتارالکتریک و کسب مقام دوم در مسابقات Mayones/Duncan 2014 - آرتیست رسمی کمپانی لهستانی Mayones Guitars&Basses در ایران که سازهای سفارشی با امضای عادل را می‌سازند. - همکاری با خوانندگان داخل کشور – نوازندگی کلیه قطعات آلبوم و تنظیم قطعه ی شاه مقصود در آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی. نوازندگی در 6 قطعه برای سریال شهرزاد. دارای متد شخصی برای آموزش گیتار الکتریک. آهنگسازی برای تئاتر و فیلم.

* توحید نوری: نوازنده ی کیبورد، پیانوی قطعات و تنظیم کننده ی یک قطعه در آلبوم آکرووایا. او مورد توجه اساتیدی همچون Jordan Rudess قرار گرفته است. کسب مقام اول در جشنواره آموزشگاهی استان گیلان در بخش آهنگسازی و نوازندگی.

* مجتبی قربانی: نوازنده ی گیتار بیس قطعات آلبوم، مدیریت آموزشگاه موسیقی را دارد همچنین مقام اول نوازندگی گیتار بیس در جشنواره Play along آموزشگاه سرنا در تهران را کسب کرده.

* رامتین رودیانی: نوازنده ی درامز که در Masterclass های متعددی شرکت کرده و بصورت حرفه ای نوازندگی این ساز را دنبال می کند.

گفتنی‌ست نخستین آلبوم گروه «آکرووایا» با همکاری ستاره حسینی ترانه سرای 2 قطعه، فرشاد حسامی میکس و مسترینگ قطعات و مجید رضا پور مدیر برنامه گروه با اخذ مجوز ارشاد، توسط موسسه فرهنگی هنری جام سبز در چند ماه دیگر منتشر می‌شود.

«آکرووایا» در مرحله ضبط دومین موزیک ویدئوی خود است که بزودی در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 15:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 1 آذر 1395 - 19:59

سلام و عرض ادب.
بینهایت از کار گروه آکرووایا خوشم میاد و مخصوصا عاشق نواختن و سبک عادل عزییییییز هستم من عاشق و دیوانه گیتار الکتریک هستم و حتما در برنامه و هدف زندگیم دارمش و میام سراغش و دنبالش خواهم کرد و چقدر دوست دارم که با عادل عزیز همکاری داشته باشم و یاد بگیرم گیتار الکتریک رو مثل خودش که استاد هستند ماشاالله.. ♥☻☺
عادل جان و آکرووایای دوست داشتنی هر کجا هستید شاد و موفق و ثروتمند باشید.

شنبه 6 آذر 1395 - 11:32

واقعا عادل حرف نداره... برای این همه موفقیت بهش تبریک میگم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم گروه «آکرووایا» منتشر می‌شود | موسیقی ما