برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین اجرای رسمی علیرضا تهرانی در قالب مجموعه «شب‌شنبه‌ها»
لالایی به پایان می‌رسد و «مرد خواب‌آلود» برمی‌خیزد
موسیقی ما - اولین اجرای رسمی علیرضا تهرانی روز 27 آذر در سالن «تیاتر مستقل تهران» در قالب مجموعه «شب‌شنبه‌ها» برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، علیرضا تهرانی تا قبل از اینکه خوانندگی را تجربه کند، به سمت شعر و ادبیات رفت و در حوزه شعر و ترانه با خواننده‌های بسیاری کار کرد. بعد‌ها به خاطر شناخت و علاقه‌ای که به موسیقی داشت، وارد این وادی شد و همین اتفاق مسبب همکاری او با سیروان خسروی شد تا اولین آلبومش یعنی «کنار ماه دودی» را با تنظیم‌های سیروان وارد بازار موسیقی کند که انعکاس بسیار خوبی در فضای مجازی و شبکه‌های بزرگ خبری داشت.

تهرانی به گفته خودش پیش از این علاقه‌ای به اجرای زنده نداشت و ضرورتی برای این کار نمی‌دید اما حالا او قرار است پرفورمنس-موسیقی «لالایی برامس» را برگزار کند. او درباره انتخاب نام این پرفورمنس-موسیقی می‌گوید: «محوریت ترانه‌هایم، بیشتر در قالب نوستالژی‌های کودکی‌های من است و قطعه «لالایی برامس» یکی از مشهورترین قطعات به گوش تمامی کودکان جهان است به همین دلیل این نام را برای این اجرا برگزیدم.»

از علیرضا تهرانی تاکنون دو آلبوم با نام‌های «کنار ماه دودی» و «مرد خواب‌آلود» منتشر شده که دومین آلبومش توانست نامزد بهترین آلبوم راک در «سومین جشن سالانه موسیقی ما» شود و قرار است در این اجرا هم منتخبی از این دو آلبوم و قطعاتی نظیر «شازده کوچولو»، «کلاغ»، «بارون» و «رویای کودکی» اجرا شود.

علاوه بر این به زودی تک‌آهنگی با نام «گریستن» از این خواننده منتشر می‌شود که میثم یوسفی ترانه آن را سروده، آرش افشار ساخت موسیقی آن را برعهده داشته و تنظیم آن هم توسط سیاوش رحمانی صورت گرفته است و درواقع اولین قطعه‌ای است که تهرانی در ساخت و پرداخت آن دخالتی نداشته است.

پرفورمنس-موسیقی «لالایی برامس»، 27 آذرماه در قالب مجموعه «شب‌شنبه‌ها» در سالن تیاتر مستقل تهران، ساعت 20 برگزار می‌شود که احسان کاویانی (الکتریک گیتار)، محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، اشکان چیذری (گیتارباس)، پدرام فرزام (آکوستیک گیتار)، پرهام فرزام (درامز)، علیرضا تهرانی را برای این اجرا همراهی می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال برای تهیه بلیت این اجرا اقدام کنند.

در ادامه می‌توانید تیزر این کنسرت به کارگردانی حمید قدرتی را از سایت «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 15:54

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 آذر 1395 - 13:19

دروود
از آقای علیرضا تهرانی بیشتر بگید. اینکه آلبومی در دست تهیه دارند و کی ارائه میشه؟؟؟
سپاااااس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لالایی به پایان می‌رسد و «مرد خواب‌آلود» برمی‌خیزد | موسیقی ما