برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجراى آثارى از رولينگ استونز، پينك فلويد، بيتلز، دورز، کویین و... برگزار می‌شود
«اشکان خطیبی» در قالب برنامه «شب شنبه‌ها» روی صحنه می‌رود
موسیقی‌ما- خواننده آلبوم «ترافیک» با تجربه‌ای جدید و شمایلی جالب در کنسرتی تحت عنوان rock the pen(راك د پن) يا قلم را بچرخان، روی صحنه می‌رود. اين اجرا به عنوان افتتاحيه ى دوره‌ى سوم شب شنبه هادر نظر گرفته شده است.

به گزارش «موسیقی‌ما»، اشکان خطیبی که پیش از این نیز با حضور به عنوان خواننده در آلبوم «ترافیک» و برخی موسیقی نمایش‌ها از قبیل «در روزهای آخر اسفند...» و... توانسته قابلیت‌های خود در عرصه موسیقی را به نمایش بگذارد، این بار در یک کنسرت پر ایده، قرار است با اجراى آثارى از رولينگ استونز، پينك فلويد، بيتلز، دورز، جانى كش و...، «تاثير موسیقى راك بر طراحى و ايده پردازى» را روی صحنه ببرد.

اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سروش عدل (گيتار الكتريك و اكوستيك)و بردیا امیری (درامز) اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی (خواننده) به اجرای برنامه خواهند پرداخت. سهيل دانش اشراقى به عنوان طراح ديجيتال پينتينگ در طول اجرا طراحى و ايده پردازى خواهد كرد.

این اجرا تنها در 20 آذر 95 در دو سانس ساعت 18 و 20 در سالن «تئاتر مستقل تهران» (به آدرس: ضلع شرقي چهارراه وليعصر، خيابان رازي، نبش كوچه زند وكيل، پلاك ٥٠) روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی‌ست بلیت فروشی این کنسرت از عصر امروز (سه شنبه 9 آذر) آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 11:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اشکان خطیبی» در قالب برنامه «شب شنبه‌ها» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما