برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی گروه «گردون»
کنسرت «وحید تاج» در تهران و بندرعباس برگزار می‌شود
موسیقی ما - «وحید تاج» به همراه گروه «گردون» به سرپرستی آزاد میرزاپور، پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال جاری در دو سانس، در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
 
«وحید تاج» تور کنسرت خود را از دزفول آغاز کرد و در ادامه‌ی این برنامه قرار است، 26 آذرماه در شهر بندرعباس و دوم دی‌ماه در تهران روی صحنه برود تا چهارم دی‌ماه در روز بزرگداشت زنده‌یاد ایرج بسطامی در شهر بم به اجرای برنامه بپردازد.
 
وحید تاج در خصوص قطعات اجرایی تور کنسرت خود اظهار کرد: «در این کنسرت‌ها ما قطعات جدیدی را اجرا خواهیم کرد که امیدوارم موردپسند مخاطبان قرار بگیرد و همچون قطعات قبلی از آن‌ها استقبال شود. ما به شهرها و مناطقی که شاید از پایتخت دور باشند سفر می‌کنیم تا بتوانیم موسیقی اصیل ایرانی را برای مشتاقان و علاقه‌مندان در این شهرها به اجرا دربیاوریم و خدمتی به مردم فرهنگ دوست کرده باشیم.»
 
کنسرت‌ها در دو بخش فارسی و محلی اجرا می‌شود که در بخش اول، تصنیف زلف دوتا (بر روی شعری از حافظ)، رنگ افشاری، سازوآواز باز آ (بر روی شعری از سعدی)، تصنیف تو می‌روی، شعری بخوان و خورشید پرستان (بر روی شعری از سایه)، تصنیف ثنا (بر روی شعری از مولانا)، تصنیف ساغر صبح و سازوآواز دل دیوانه به آهنگسازی آزاد میرزا پور و بهمن فریادرس به اجرا درمی‌آید و در بخش دوم تاج به اجرای قطعات یار شیرین‌سخن، باد صبا، دلبر و باغ گل (بر روی شعری از علی تاج با تنظیمی از آزاد میرزا پور و بهمن فریادرس) و سازوآواز محلی می‌پردازد که در بخش‌هایی از اجرا اعضای گروه «گردون» به تک‌نوازی و هم‌نوازی می‌پردازند.
 
آزاد میرزا پور (تار)، بهمن فریادرس (کمانچه)، امین حیدری (عود )، پویان عطایی (سنتور)،حمید قنبری و میلاد قریشی (سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه «گردون» هستند که در این اجرا به هنرنمایی می‌پردازند.
 
کنسرت تهران وحید تاج در تاریخ 2 دی‌ماه سال جاری در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی این اجرا از بعدازظهر امروز از طریق سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود که علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند. همچنین «وحید تاج» جمعه 26 آذرماه سال جاری در شهر بندرعباس در دو سانس به روی صحنه خواهد رفت که علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند از طریق سایت موزیکا نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
 
تور کنسرت «وحید تاج» به تهیه‌کنندگی سید محمدجواد معینی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 13:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «وحید تاج» در تهران و بندرعباس برگزار می‌شود | موسیقی ما