برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه‌های «مون‌هد» و «بیواره» قطعات جدیدشان را در گالری سایه اجرا می‌کنند
تنظیم جدیدی از آلبوم «افق رویداد»
موسیقی ما - گروه «مون‌هد»، روز دوم دی‌ماه در گالری سایه به اجرای پرفورمنس می‌پردازد. سال گذشته این گروه اولین آلبوم استدیویی خود با نام «افق رویداد» را منتشر کرد و پس از آن هم اجرای کوچکی در نشر «هنوز» داشتند و حالا قرار است تعداد قطعات بیشتری را در گالری سایه اجرا کنند.

مسعود دلجو خواننده و گیتاریست گروه درباره این اجرا به «موسیقی ما» می‌گوید: «تهران سِشِنز، برنامه‌ای منسجم است که گروه‌های جوان و مستقل را دور هم جمع می‌کند که ما هم قرار است به همراه گروه «بیواره» در این رویداد شرکت کنیم. در این اجرا درامر جدید یعنی محمد احمدی کنار ما خواهد بود. همچنین قرار است قطعاتی از گروه «ردیوهد» را کاور کنیم.»

«مون‌هد» که از گروه‌های آلترناتیو رشت محسوب می‌شود، قرار است قطعاتی از آلبوم «افق رویداد» را هم با تنظیمی جدید اجرا کند. اعضای گروه را در این اجرا نیما علیزاده (پیانو و سینی سایزر)، رامین وفایی (گیتار الکتریک)، سینا گل نقره (گیتار باس)، محمد احمدی (درامز) و مسعود دلجو تشکیل می‌دهند.

پس از اجرای گروه «مون‌هد» قرار است گروه جوان دیگری به نام «بیواره» که امسال اولین آلبوم رسمی خود یعنی «پروجریا – عقب‌گرد به جلو» را منتشر کرده، به اجرای پرفورمنس بپردازد. این گروه که از امین رفیعی نیا، علی مرتضوی و روزبه طلایی تشکیل شده، در زیرشاخه‌های راک فعالیت می‌کنند. علی رفیعی‌نیا درباره این اجرا به «موسیقی ما» می‌گوید: «قرار است در این اجرا پنج قطعه از آلبوم اول و همچنین یک قطعه از آلبوم دوم که کامل شده را اجرا کنیم. ما قصد داریم دِموی یکی از قطعات آلبوم دوم را هم اجرا کنیم تا شاید در این پرفورمنس و با این حال و هوا کامل‌تر شود.»

گروه «بیواره» در این اجرا از حمیدرضا عباسی (یکی از اعضای گروه عبور) و یک ویژوال آرتیست  با نام امیرفرزان میرمحمدی کمک می‌گیرد.

این اجراها روز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت 18، با یک ورودی بیست هزار تومانی که به صورت حضوری دریافت می‌شود در گالری سایه (نیاوران- جمشیدیه- خیابان امیدوار- کوچه آقاخانی- پلاک 3) برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1395 - 19:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تنظیم جدیدی از آلبوم «افق رویداد» | موسیقی ما