برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده «عشق یعنی...» برگزار شد
استقبال از تک قطعه جدید فریدون آسرایی در کنسرت تهران
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «عشق یعنی» بار دیگر در تهران و در حضور دوستدارانش روی صحنه رفت و با اجرای قطعات آلبوم و تک‌آهنگ‌های جدیدش پذیرای دوستدارانش بود.

به گزارش سایت «موسیقی‌ما»، فریدون آسرایی که یکی از قطعات جدیدش به خوبی مورد توجه دوستدارانش قرار گرفته است، در کنسرت تهرانش نیز بنا به درخواست دوستدارانش قطعه «مستی» را دوبار اجرا کرد و این قطعه، اثر مورد علاقه دوستداران این خواننده است که پس از موفقیت آلبوم «عشق یعنی»، بار دیگر تک آهنگی همه گیر با صدای فریدون را در بازار موسیقی کشور شاهد هستیم.

فریدون همچون دیگر کنسرت های امسالش با قطعه «عشق یعنی» روی صحنه آمد و در همان ابتدای کنسرتش رو به حاضرین گفت: «سلام ای ناله ی بارون/ سلام ای چشمای گریون/ سلام روزهای تلخ من/ هنوز هم دوستون دارم...».

این خواننده با اجرای قطعه پرخاطره «غریبه» از آلبوم اولش، یاد آور موفقیت های آلبوم «غریبه دراوایل دهه هشتاد بود و پس از اجرای این قطعه گفت: «آلبوم غریبه برای من جهانی از خاطره است. آلبومی که بواسطه آن توانستم با شما همراه باشم و این همراهی در همه این سالها برای من لحظات خوش زیادی را در پی داشته است.»

او به مرور با اجرای قطعات آلبوم «عشق یعنی» برنامه اش را پیش برد. آسرایی که در طول برنامه همواره با بداهه گویی‌های طنزش سعی در ایجاد فضایی صمیمی در بین دوستدارانش داشت، در بخشی از برنامه‌اش گفت: «شما توجهی به سن و سال من نداشته باشید. اینکه پیر شده‌ام و روزگار چه بلایی سرم آورده زیاد مهم نیست. شما کار خودتان را بکنید و حسابی خوش بگذرانید.»

فریدون با خنده‌ و لبخندی جالب ادامه داد: «من که هیچوقت به ردیف‌های جلویی کنسرتم امیدی ندارم. مهمانان ویژه هیچوقت انرژی جیغ زدن ندارند. همه امید من به شما ته سالنی‌هاست که فضای سالن را در دست بگیرید. الان هم می‌خواهم که با یک جیغ و انرژی بالا برویم سراغ ادامه کنسرت.» «سلام»، «یعنی پشیمونی»، «ببخشید» و... از جمله قطعاتی بودند که آسرایی در ادامه برنامه اجرا کرد.

اجرای قطعه «مستی» که از جمله قطعات جدید فریدون بود، با توضیح این خواننده قبل از اجرای کنسرت همراه شدکه گفت: «این قطعه را برای اولین بار است که بصورت زنده اجرا می کنیم و امیدواریم بتوانیم از پس اش بر بیاییم.»

«هنوزم همونیم» که قطعه خاص و احساسی فریدون است و بارها تاکید کرده که آنرا برای مادرش خوانده، با همخوانی و همراهی دوستدارانش اجرا شد بار دیگر فریدون به همه حاضرین گفت که همیشه احترام و علاقه زیادی به مادرش قائل بوده و این قطعه نهایت عشقی ست که او به مادرش داشته است.

انتهای برنامه فریدون نیز این بار با اجرای «آهای خوشگل عاشق» به پایانی پرشور تبدیل شد که صدای همخوانی حاضرین در سالن به صدای خواننده غالب بود و پایانی پرشور را برای کنسرت فریدون آسرایی باعث شد. ایمن خراسانی راد رهبری ارکستر فریدون در این اجرا را برعهده داشت و نوازندگانی چون رضا لمعانی، کارن زیاری و... اعضای ارکستر فریدون را تشکیل می دادند.

این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و تهیه کنندگی «مجید عبدی» برگزار شد و استقبال از این برنامه باعث شده که این کنسرت برای اجرا در تاریخ 25 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نیز تمدید شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 09:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال از تک قطعه جدید فریدون آسرایی در کنسرت تهران | موسیقی ما