برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوازنده برجسته کمانچه در ادامه تور کنسرت‌هایش در چه شهرهایی کنسرت می‌دهد؟‌
پردگیان باغ سکوت بار دیگر در تهران
موسیقی ما - «کیهان کلهر» -آهنگساز و نوازنده برجسته‌ی کمانچه- در ادامه تور کنسرت‌های خود در اهواز، اصفهان، همدان، قزوین، سنندج، کرمانشاه ، کرمان، زاهدان ، بیرجند و تربت حیدریه به اجرای برنامه خواهد پرداخت و پس از آن بار دیگر در تهران کنسرت خواهد داد.
 
این نوازنده برجسته کمانچه 29 دی‌ماه در اهواز روی صحنه خواهد رفت. بعد از آن 30 دی ماه در اصفهان، 1 بهمن‌ماه در همدان، 2 و 3 بهمن ماه در قزوین و سنندج کنسرت خواهد داد. بعد از آن روز 5 بهمن در کرمانشاه و 7 بهمن در کرمان و بالاخره 10 و 11 بهمن در زاهدان و بیرجند به اجرای برنامه خواهد پرداخت. اجرای برنامه در 13 بهمن ماه در تربت حیدریه و 17 بهمن ماه در تهران از دیگر برنامه‌های او است. این نوازنده برجسته 14 و 15 بهمن ماه نیز در تهران بار دیگر «پردگیان باغ سکوت» را اجرا می‌کند.
 
این مجموعه کنسرت که پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش همراه اردال ارزنجان صورت می‌گیرد، همراه  با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) است. این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز کرده است، همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. کنسرت‌های زاهدان و تربت حیدریه رایگان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 - 14:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پردگیان باغ سکوت بار دیگر در تهران | موسیقی ما