برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای فروش جهت امور خیریه
«کیوان ساکت» تندیس «موسیقی ما» را به برنامه «دورهمی» تقدیم کرد
موسیقی ما - «کیوان ساکت» تندیس دومین جشن سالانه «موسیقی ما» را به موزه برنامه تلویزیونی «دورهمی» تقدیم کرد. به گزارش سایت «موسیقی ما» این نوازنده باسابقه تار و سه‌تار مهمان جمعه شب برنامه «دورهمی» با اجرای «مهران مدیری» بود. کیوان ساکت در پایان گفتگوی خود با مهران مدیری اعلام کرد تندیسی که مربوط به برگزیدگان موسیقی ایران است را به موزه «دورهمی» تقدیم می‌کند. لحظاتی بعد مجری برنامه تندیس دومین جشن سالانه «موسیقی ما» را نمایش داد و متن روی آن را خواند. این حرکت کیوان ساکت بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشت و ظرف مدت کوتاهی فیلم این لحظه میان مخاطبان دست به دست می‌شد.

تندیسی که کیوان ساکت به موزه «دورهمی» تقدیم کرد مربوط بخش برگزیدگان نوازندگی سازهای ایرانی در دومین جشن سالانه موسیقی ما بود. او روز 31 شهریور و در تالار وحدت تهران توانست این تندیس را با نظر کارشناسان و اهالی موسیقی کسب کند. البته این اولین بار نبود که یکی از تندیس‌های جشن سالانه «موسیقی ما» به موزه برنامه پرطرفدار «دورهمی» راه پیدا می‌کرد. تابستان امسال هم «بابک جهانبخش» تندیسی که از اولین جشن سالانه «موسیقی ما» کسب کرده بود را به این موزه اهدا کرد. قطعه «من و بارون» این خواننده در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» به عنوان بهترین قطعه پاپ سال 91 انتخاب شده بود.

برنامه «دورهمی» پنجشنبه و جمعه و شنبه هر هفته از شبکه «نسیم» پخش می‌شود و بخشی به نام موزه «دورهمی» دارد. مهران مدیری در پایان گفتگویش با هرکدام از مهمانان این برنامه از آنها می‌خواهد تا یک یادگاری به این موزه بدهند. به گفته او تمامی یادگاری‌های مهمانان در قالب یک موزه جمع می‌شود و برای صرف در امور خیریه به فروش خواهد رسید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 03:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کیوان ساکت» تندیس «موسیقی ما» را به برنامه «دورهمی» تقدیم کرد | موسیقی ما