برنامه یاد بعضی نفرات
 
تغییرات در جدول اجراهای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر
جشنواره موسیقی فجر با دو روز تاخیر آغاز می‌شود
موسیقی ما - روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد که این جشنواره با دو روز تاخیر آغاز خواهد شد. به گزارش موسیقی ما به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، درپی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، جشنواره موسیقی فجر که پیش از این قرار بود از روز چهارشنبه، ٢٢ دی ماه آغاز شود، با دو روز تاخیر و از روز جمعه، ٢۴ دی‌ماه شروع می‌شود و اول بهمن به پایان می‌رسد.

با توجه به اینجابه‌جایی، تغییراتی نیز در جدول اجراهای سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر به‌وجود آمده که جزییات آن در جدول جدیدی منتشر شده است.

کسانی که بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر را پیش از تغییرات اعلام‌شده تهیه کرده‌اند، می‌توانند با توجه به زمان و مکان اجراهای تغییریافته با‌‌ همان بلیت‌ها به سالن اجرامراجعه و در کنسرت‌ها حضور یابند.

 براساس جدول جدیدی که جشنواره موسیقی فجر برای اجرا‌ها تنظیم کرده است، برج میلاد میزبان کنسرت‌های بیشتری است، یک اجرا حذف شده، چند اجرا با هم تلفیق شده‌اند و چند سانس جدید نیز به جشنواره اضافه شده است. البته یکی از خوانندگان پاپ، دو اجرای اضافه گرفته است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 09:17

دیدگاه‌ها

سه شنبه 21 دی 1395 - 12:33

چنگی به دل نمیزنه اصلا. متاسفانه جشنواره فجر سال هاست که به یک رویداد دسته چندم تبدیل شده که آدم رغبت نمیکنه برنامه هاش را دنبال کنه. حتی یک وزنه سنگین هم به چشم نمیخوره!بعد یک سوال! چطور در یک سانس یک سالن دو اجرا برگزار میشه؟چطور تلفیق کردند؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسیقی فجر با دو روز تاخیر آغاز می‌شود | موسیقی ما