برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پیام معاون هنری وزارت ارشاد به جشنواره موسیقی فجر عنوان شد
علی مرادخانی: هنر موسیقی، صدای سخن عشق است
موسیقی ما – سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از عصر روز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه با حضور ده‌ها خواننده و گروه موسیقی مطرح داخلی و خارجی آغاز می‌شود. هنرمندان سبک‌های مختلف طی یک هفته برگزاری این جشنواره در سالن‌های مختلف پایتخت روی صحنه می‌روند و برای علاقه‌مندان موسیقی اجرای برنامه خواهند داشت. علاوه بر مردم و مخاطبان موسیقی، مدیران و مسئولان دولت «تدبیر و امید» و خصوصاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم توجه خاصی نسبت به این جشنواره دارند. دکتر «علی مرادخانی»، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم صبح امروز پیامی را به جشنواره موسیقی فجر ارسال کرده است. متن پیام ایشان بدین شرح است:

«هنر موسیقی ، صدای سخن عشق است و بیان هنری نگاه و باور فرهنگی جامعه‌ی فهیم ما که در گذر ایام با بهره‌گیری از ذخایر معنوی اقوام ایرانی باقی مانده است و بی تردید، جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور است که سرمایه ی اصلی خود را فرهنگ و هنر، آموزه‌های اصیل و ریشه دار اخلاقی خود، تجربه و شناخت پیشکسوتان و نیز استعداد و آرمانخواهی جوانان برومند ایران اسلامی می داند.

از این منظر، سی و دومین دوره ی برگزاری این جشنواره، فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری از این ظرفیت و گنجینه و توجه به تولیداتی است که آئینه تمام نمای این میراث گرانقدر می‌باشند اختصاص جایزه ای ویژه به منظور کارشناسی روشمند آثار تولیدی و معرفی و تقدیر آثار برگزیده و حمایت از آثار کیفی و تثبیت پایه ی توسعه ی این هنر، از رویکردهای هدفمند و آتیه دار این نوبت از جشنواره ی موسیقی فجر است.

تحولاتی از این دست، مطابق با سیاست های کلان فرهنگی – هنری دولت یازدهم و منطبق بر نیازهای اجتماعی کشور است.

وظیفه خود می‌دانم از تلاش ارزشمند همه دست‌اندرکاران بویژه داوران و هنرمندان حاضر در جشنواره سی و دوم و دبیر محترم آن تشکر و ضمن تبریک به همه برگزیدگان، برای همه عزیزان آرزوی توفیق و خدمت بیشتر نمایم.»
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1395 - 10:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی مرادخانی: هنر موسیقی، صدای سخن عشق است | موسیقی ما