برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»
موزیک ویدئوی «تو مرو» با صدای «میلاد درخشانی» منتشر شد
موسیقی ما - موزیک ویدئوی قطعه «تو مَرو» از آلبوم «اشارات نظر» با صدای «میلاد درخشانی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. شعر این اثر توسط استاد «محمدرضا شفیعی‌ کدکنی» سروده شده است. «همایون نصیری»، «دارا دارایی»، «پاشا هنجنی» و «طاها مظاهری» نوازندگان حاضر در قطعه «تو مرو» هستند. میلاد درخشانی هم علاوه بر خوانندگی، در این قطعه عود نواخته است. موزیک ویدئوی جدید این موزیسین هم به کارگردانی «صبا مقدمی» تولید شده است. این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که روز شنبه 25 دی‌ماه میلاد درخشانی کنسرت «اشارات نظر» را در برج آزادی روی صحنه می‌برد. کنسرتی که استقبال از آن خوب بوده و چندی پیش تمام بلیت‌هایش به اتمام رسید.
 
میلاد درخشانی درباره این ویدئو و همچنین غیبت چند وقت اخیرش از عرصه موسیقی گفت:«این کار را همزمان با شب تولدم منتشر می‌کنیم و نزدیک به اجرای من در جشنواره موسیقی فجر هم هست. طی چند ماه اخیر روی آلبوم باکلام خودم کار می‌کردم و می‌خواهم این آلبوم تا اوایل سال آینده منتشر شود. به همین دلیل بیشتر زمانم در استودیو و برای ضبط این کار است. یک تعداد ویدئو کار کردیم که برخی آنها به صورت لایو هستند و به زودی منتشر خواهند شد. اسفند‌ماه در تهران روی صحنه می‌روم و همزمان با مراحل ضبط آلبوم، تمرین‌های گروه برای آن اجرا و اجرای جشنواره موسیقی فجر را هم پیگیری می‌کردم. تا پیش از کنسرت اسفند‌ماه یک تک‌آهنگ منتشر می‌کنم و ویدئوها را هم در نوبت انتشار دارم. طی چند وقت اخیر کار بی‌کلام انجام داده بودم ولی تمرکز اصلی من روی کارهای با کلام بود. از برنامه‌ریزی تولید عقب نیستم و در اواخر مراحل تولید به سر می‌برم. چون در حین ضبط آلبوم وسواس زیادی دارم و این روند برایم لذت‌بخش است، دوست‌ ندارم زود تمام شود! دوست دارم تا جایی که می‌توانم روی آلبوم کار کنم تا آنچه که می‌خواهم رخ دهد.»
 
او صحبت‌هایش درباره آلبوم جدیدش را با توضیح فضای این مجموعه ادامه داد و گفت:«فکر می‌کنم این آلبوم با ده قطعه منتشر شود و همه کارها در حال و هوای خودم است. مخاطب متوجه می‌شود که این آلبوم اثر من است و آنطور نیست که تغییر عجیبی در کارهایم رخ داده باشد. در تنظیم‌ها و اِلِمان‌هایی که استفاده کردم و رنگ‌آمیزی صوتی، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. هسته و پایه اصلی قطعات همان است که در آلبوم «اشارات نظر» از من شنیده‌اید اما سلایق و درونیات هر شخص در طول زمان تغییر می‌کند و رنگ‌آمیزی و تنظیم‌ها هم مربوط به سالی است که در آن منتشر می‌شود.»
 
میلاد درخشانی نهایتاً اعلام کرد:«فردا هم در برج آزادی کنسرت «اشارات نظر» را روی صحنه می‌بریم و این بار در قالب جشنواره موسیقی فجر با مخاطبان عزیز دیدار خواهیم داشت. استقبال از این کنسرت خوب بوده و همه بلیت‌ها از مدتی قبل به پایان رسیده و امیدواریم شب خاطره‌انگیزی در کنار همه عزیزان داشته باشیم.»
 
موزیک ویدئوی «تو مرو» با صدای «میلاد درخشانی» را برای اولین‌بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 20:00

دیدگاه‌ها

شنبه 25 دی 1395 - 00:31

استاد و موزیسین واقعی.. آدم از شنیدن آثار و هوش بالاشون در خلق آثار لذت می بره واقعا

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

میلاد درخشانی و برادرشون واقعا از نوازنده های درجههه یک مملکتن

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

نوازندگی عالی ولی صدا نه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «تو مرو» با صدای «میلاد درخشانی» منتشر شد | موسیقی ما