برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهم‌ترین معیار «امید حاجیلی» برای کنسرتش چه بود؟
ناصر عبدالهی هم در جشنواره موسیقی فجر خواند
موسیقی ما - خواننده قطعه پرطرفدار «دلبر» در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در تهران روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، امید حاجیلی در حالی که اعضای ارکسترش روی صحنه حاضر بودند و جمعیت برای حضور این خواننده روی صحنه بی قراری می کرد، از پشت صحنه رو به حضار گفت: «معیار کنسرت‌های ما فقط جیغ و صدای دست است. اگر آن انرژی مدنظر را از سالن نگیرم روی صحنه نمی آیم!»

صحبت‌های حاجیلی جیغ حاضرین را در سالن در پی داشت و باعث شد آغاز برنامه این خواننده با یک انرژی بالا باشد. حاجیلی با قطعه «وقت گل نی» و با یک انرژی بالا کنسرتش را آغاز کرد و پس از اتمام قطعه نخست رو به حضار گفت: «من این افتخار را داشتم که سال گذشته در هیات داوران جشنواره حضور داشته باشم و امسال هم مفتخرم در قالب جشنواره موسیقی این اجرا را روی صحنه می برم.»

حاجیلی افزود: «دو سه ماهی هست که در تهران کنسرت نداشتیم و امشب قرار است بار دیگر با یک انرژی بالا روی صحنه حاضر شویم. لزومی ندارد ولی تکرار می کنم که معیار ما برای کنسرت فقط صدای جیغ و دست شماست.»

حاجیلی در ادامه اعلام کرد که قصد دارد قطعه ای آرام را اجرا کند که با مخالفت دوستدارانش رو به رو شد ولی با لبخند تاکید کرد که باید این قطعه آرام را بخواند. او با اجرای قطعه «افتاد» که یکی از شادترین و ریتمیک ترین آثارش است حاضرین را غافلگیر کرد تا انرژی سالن بار دیگر به اوج برسد. او پس از اجرای این قطعه گفت: «دوست دارید همه قطعات این کنسرت تا همین حد آرام باشد؟!»

امید حاجیلی در ادامه از نوازنده نی انبان درخواست کرد روی صحنه بیاید و اجرای یک موسیقی جنوبی اکتیو و در ادامه قطعه «وای وای» و «رعنا» دیگر بخش های برنامه این خواننده را تشکیل می دادند. حاجیلی در این بخش از کنسرت گفت: «همه زندگی‌ام را مدیون یک نفر هستم و در همه این سالها سعی کرده ام بخشی از بزرگواری اش را جبران کنم ولی هرگز نمی توانم محبت هایش را جبران کنم. او کسی نیست جز مادرم. این را هم بگویم که این اولین سانس از کنسرتهای من است که پدرم در سالن نیست چون تهران نبودند و جایشان واقعا برای ما خالی است.»

حاجیلی درباره فضای کنسرت هایش نیز گفت: «این سبکی که ما در اجراهایمان داریم همیشه به این دلیل است که دوست دارم انرژی مثبت به همه منتقل کنیم.»

اجرای قطعه «نقش جمال» که اثری قدیمی با همخوانی «ناصر عبداللهی» و امید حاجیلی در سالهای دور بود، از بخش های جذاب این کنسرت بود. صدا و تصویر ناصر عبداللهی در حالی در سالن پخش شد که امید حاجیلی نیز به صورت زنده بخش های مربوط به خود را می خواند و بخش های مربوط به صدای ناصر عبداللهی همزمان در سالن پخش شد که با تشویق و همراهی حاضرین همراه شد تا صدای ناصر عبداللهی هم در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به گوش دوستداران موسیقی برسد.

دلبر و باریکلا از دیگر قطعات این کنسرت بودند و اجرای تک نوازی نقاره توسط استاد وحید اسداللهی نیز بخش دیگری از این کنسرت را تشکیل می دادند.

حاجیلی در اواخر این کنسرت تشکری ویژه از مجید عبدی، پویا افشاری و اعضای ارکسترش داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 23:35

دیدگاه‌ها

دوشنبه 27 دی 1395 - 11:24

عااااااااااااااالی

دوشنبه 27 دی 1395 - 11:24

وای امشب عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر عبدالهی هم در جشنواره موسیقی فجر خواند | موسیقی ما